کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۳۳۳۰
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه‌| شوخی با نوید، کپی زیرخاکی و یورو ۲۰۲۰

روزنامه هفت صبح| آشنای روز/ زیر خاکی۲ و ادای دین به لیلی با من است: جمعه شب قسمت اول از فصل دوم سریال زیر خاکی روی آنتن رفت.سریالی که در همان قسمت اول توانست مخاطبانش را راضی نگه دارد و آنها را برای دیدن ادامه سریال ترغیب کند. حجم بیشتر داستان در فضای جنگ می‌گذشت. فضایی که تا حدودی یادآور سکانس‌های پایانی فیلم «لیلی با من است»بود.

همان سکانس‌هایی که صادق مشکینی به اشتباه۵۰مترهم از خط مقدم جلوتر می‌رود و به پیرمرد آرپی جی زن برخورد می‌کند و مجبور می‌شود در انهدام تانک‌ها به او کمک کند.در اینجا هم فریبرز باغمیشه برحسب تصادف با یک ستوان ارتشی همراه می‌شود که در خط مقدم با یک خودرو حمل توپ در حال انهدام تانک‌هاست. لحظات کمدی خلق شده در این سکانس‌ها تقریبا شبیه همان سکانس‌های معروف «لیلی با من است» بود، به‌خصوص واکنش‌های فریبرز به هنگام انهدام تانک‌ها توسط ستوان.

* ویژه برنامه روز/ یورو ۲۰۲۰ با همان فرمول‌های همیشگی: شبکه سه قصد دارد مسابقات جام ملت‌های اروپا که از روز بیست‌ویکم خردادماه شروع می‌شود را در قالب برنامه‌ای با عنوان «یورو ۲۰۲۰» پوشش دهد. در این برنامه قرار است علاوه بر پوشش بازی‌ها، آیتم‌های متعددی پیرامون هر تیم و مسابقه ساخته و پخش شود. بخشی از این آیتم‌ها فوتبالی است و برخی دیگر هم به مسائل فرامتنی و حاشیه‌ای تیم‌ها و کشورها می‌پردازد.

یکی دیگر از عناصر ثابت این برنامه‌ها حضور کارشناس فوتبالی و داوری است که برای هر مسابقه کارشناس یا کارشناسانی حاضر و ابعاد فنی بازی را بررسی می‌کنند. شبکه سه هنوز برای انتخاب مجری به گزینه قطعی نرسیده است، اما از همین حالا باید حضور رضا جاودانی را در این برنامه قطعی بدانیم. در کنار او هم به احتمال زیاد محمدرضا احمدی قرار می‌گیرد.

* تیکه روز/ تیکه «شوخی شوخی» به ‌نوید محمدزاده: نوید محمدزاده در بخش بیوگرافی صفحه‌اش در اینستاگرام خودش را با جمله «من یک ببر کورد فروردینی هستم» معرفی کرده است. جمعه شب در یکی از آیتم‌های برنامه «شوخی شوخی» با اشاره به این جمله با نوید محمد‌زاده شوخی شد. موضوع این قسمت از برنامه «شوخی شوخی» گوزن زرد ایرانی بود.

در یکی از آیتم‌ها بیماری به روانپزشک مراجعه می‌کند و می‌گوید مدتی است که دوباره مسائل روان تنی‌ام عود کرده و دچار استرس شده‌ام، هر لحظه حس می‌کنم می‌خواهند مرا شکار کنند. دکتر هم از او می‌پرسد مگر تو آدم معروفی هستی که فکر می‌کنی مردم دنبال شکار کردنت هستند، که بیمار در جواب می‌گوید من آدم مهمی نیستم اما پدربزرگم گوزن زرد ایرانی بود. دکتر هم به محض شنیدن این جمله می‌گوید پس من هم «یک ببر فروردینی» هستم.

کدخبر: ۳۹۳۳۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر