کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۶۱۲۸
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه|شیطنت‌های گیتی، ولخرجی حاجیلی و...

روزنامه هفت صبح | بی‌سلیقگی روز/ وقتی دریای خزر و خلیج فارس سیاه می‌شوند: روز گذشته آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری برگزار و ماحصل آن روی آنتن رفت. این مناظره هم به مانند مناظره‌های قبلی در دو وقت ۹۰ دقیقه‌ای برگزار شد و ‌ بین آن هم استراحتی ۱۵ دقیقه‌ای در نظر گرفته شد. در این فاصله ۱۵ دقیقه‌ای مجریان پخش آمدند و دوباره یکسری حرف‌های شعاری و کلیشه‌ای زدند و چند آیتم احساسی و حماسی هم پخش شد.

در این بین وله‌ای پخش شد که نقشه ایران در مرکز تصویر قرار داشت. نقشه‌ای به رنگ سفید که مز‌ین شده بود به نشان «الله» که در اطراف آن المان‌های مختلفی با موضوعات اقتصادی‌ و… دیده می‌شد‌ اما بد‌سلیقگی این وله جایی بود که در این نقشه دریای خزر‌، خلیج فارس و دریای عمان به رنگ مشکی طراحی شده بودند که اوج بی‌سلیقگی طراحان این وله را نشان می‌داد.

*** پر هزینه روز / دکور ۱۴میلیاردی بند باز با اجرای حاجیلی: «بندباز» عنوان یکی از تلنت‌های استعدادیابی است که این روزها آخرین مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد.این تلنت از محصولات اختصاصی «فیلمنت» است و موضوع آن رقابت و کشف «بندهای موسیقی» است که به اشکال مختلف در حال فعالیت هستند.کارگردانی این تلنت برعهده «نیما بانک» است.او قرار است این تلنت را در یک دکور منحصربه‌فرد جلوی دوربین ببرد.

دکوری که گفته می‌شود تا به حال بیش از ۱۴میلیارد تومان هزینه صرف ساخت و آماده‌سازی آن شده است.گذشته از زیبایی بصری این دکور دارای قابلیت‌های است که به کارگردان اجازه هرگونه مانوری برای ثبت تصاویر منحصربه‌فرد می‌دهد.اجرای این تلنت برعهده امید حاجیلی است و بهروز صفاریان، علیرضا عصار،دکتر محمد اصفهانی همراه با مهراوه شریفی‌نیا داوران این مسابقه استعدادیابی هستند.

*** خاطره روز/ شیطنت‌های گیتی خامنه وقتی نوجوان بود: گیتی خامنه مجری محبوب بچه‌های دهه ۶۰ است که تصویر او یک خانم مبادی آداب را در ذهن تداعی می‌کند. او همچنان در مقام مجری این تصویر را برای مخاطبان نگه داشته و سعی می‌کند در چارچوب ادب با مردم سخن بگوید. خامنه اما جمعه شب در برنامه دست در دست شبکه دو قدری این تصور را به هم زد!

او به مناسبت روز دختر مهمان این برنامه شده بود که در بخشی از برنامه از او سوال شد در دوران نوجوانی چه شیطنت‌هایی می‌کرده. گیتی خامنه هم با خنده و شوخی از دورانی گفت که با استفاده از کیوسک تلفن مزاحم یک نفر می‌شده. خامنه تعریف کرد که بعد از یک مدت آن طرف، گوشی را روی زمین می‌گذاشته و او و دوستش هم از این کار خسته شدند و این رفتار را ترک کردند.

کدخبر: ۳۹۶۱۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر