کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۳۱۰۵
تاریخ خبر:

‌دلواپس ‌تاج‌؛‌ در غم ‌استقلال

روزنامه هفت صبح، نادر نامدار| یکی، دو روز گذشته برای هواداران استقلال و پرسپولیس روزهای پراسترسی بود. ماجرای شکایت النصر عربستان از پرسپولیس به ای‌اف‌سی ابتدا خیلی جدی به نظر نمی‌رسید. کارشناسان حقوقی عموما معتقد بودند که هواداران پرسپولیس نباید نگران باشند چراکه این شکایت به هیچ‌جا نخواهد رسید.

آنها با استناد به مدارکی که باشگاه پرسپولیس در اختیار رسانه‌‌‌‌‌ها گذاشته بودند، به هواداران این تیم اطمینان دادند که هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. اما در سوی دیگر رسانه‌های عربستانی با اطمینان از پیروزی النصر در این پرونده می‌گویند. آنها حتی با وکیل برانکو هم تماس گرفته و اطلاعاتی از او گرفته بودند که ماجرا را کمی متفاوت جلوه می‌داد.

بااین‌حال هنوز هواداران پرسپولیس نگرانی زیادی احساس نمی‌کردند اما وقتی مهدی تاج در اینستاگرام خود به هواداران پرسپولیس اطمینان داد که خطری این تیم را تهدید نمی‌کند، همه‌چیز جدی‌تر شد. به‌هرحال سابقه تاج موجود است و دیگر همه می‌دانند که وقتی او ادعایی را مطرح می‌کند، باید منتظر اتفاقی برعکس باشیم!

با این استوری تاج، هواداران پرسپولیس تا امروز بعدازظهر که قرار است رای کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود، قطعا ساعات پراسترسی را پشت‌سر خواهند گذاشت. اما استرس هواداران استقلال دیشب به پایان رسید و با انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید این تیم، خیال آنها بابت نتیجه گرفتن در فصل آینده هم راحت شد!

هواداران این تیم تا یک ماه پیش منتظر بازگشت آندره‌آ استراماچونی بودند اما اصلا قرار نبود او برگردد چراکه مدیرعامل سابق استقلال ظاهرا هیچ پیشنهاد جدی و رسمی‌ای به او نداده بود. بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی، نوبت به بازی با نام الکساندر نوری شد. سعادتمند از توافق نهایی با او هم خبر داد.

اما خیلی زود با تکذیب نوری و مدیربرنامه‌هایش مشخص شد که هواداران استقلال دوباره بازی خورده‌اند. در نهایت سعادتمند برکنار شد و سرپرست گمنام و جدید استقلال تصمیم به مذاکره با گزینه‌های داخلی گرفت. گزینه‌های مطمئن‌تر مثل امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان و حتی جواد نکونام با تیم‌هایشان به توافق رسیده بودند و در دسترس‌ترین گزینه‌ها، محمود فکری و مهدی پاشازاده بودند.

حتی خبر مذاکره با سیدمهدی رحمتی هم رسید تا هواداران استقلال، راحت‌تر با گزینه‌هایی مثل فکری و پاشازاده کنار بیایند. در نهایت استقلال از استراماچونی و الکس نوری که سابقه سرمربیگری در سری آ و بوندسلیگا را در کارنامه دارند، به محمود فکری رسید؛ مربی ۵۰ ساله‌ای که به‌رغم سابقه نسبتا طولانی در مربیگری، در لیگ برتر کمتر از یک نیم‌فصل روی نیمکت نساجی نشسته و تمام سابقه‌اش به مربیگری در لیگ یک خلاصه می‌شود!

البته فکری یکی از بهترین و متعصب‌ترین بازیکنان استقلال در زمان خود بود و قابل پیش‌بینی بود که روزی سرمربی این تیم هم خواهد شد اما وقتی به کادر دستیاران او در نساجی نگاه می‌کنیم نمی‌توانیم به آینده این تیم خوشبین باشیم. یعنی سیروس دین محمدی و صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده.

کدخبر: ۳۵۳۱۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر