کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۶۷۷۰
تاریخ خبر:

‌حرف‌های داغ هفته؛ چهره‌های سینما و تلویزیون

روزنامه هفت صبح | اسحاق خانزادی: داستان «خائن‌کشی» در دهه ۳۰ می‌گذرد و از نگاه من یکی از کارهای خوب مسعود کیمیایی است. امیدوارم این فیلم بتواند همانند «سرب» خوب بدرخشد.«خائن‌کشی» اکثرا در شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری شده و تنها بخش کوچکی از آن در کهریزک جلوی دوربین رفته است. در این فیلم بازی‌های بسیار خوبی را شاهد هستیم به ویژه بازی امیر آقایی و مهران مدیری بسیار چشمگیر است.درباره «خائن‌کشی» باید به فیلمبرداری کار هم اشاره کنم چون به نظرم یکی از اتفاقات خوب سینما رقم خورده است.در سرمای شدید شهرک سینمایی غزالی مراقبت‌های پزشکی به گونه‌ای بود که هیچ فردی در ایام تصویربرداری بیمار نشد.

* مهوش وقاری: در این چند سال هیچ کاری را قبول نکردم و اجازه هم ندادم که محسن (قاضی مرادی) متوجه شود به‌خاطر او پیشنهادها را رد می‌کنم. جالب است که در سه، چهار ماه گذشته هم پیشنهادهای بیشتری داشتم.حتی همان روزی که همسرم فوت شد هم یک پیشنهاد کار داشتم ولی همه را به بهانه کرونا رد می‌کردم با وجود اینکه بعضی دوستان تاکید می‌کردند با شرایط زمانی من همراهی می‌کنند،ولی حالا خیلی خوشحالم که این پیشنهادها را رد کرده بودم چون اگر سر کار بودم و این اتفاق می‌افتاد قطعا آن را به حساب کار خودم می‌گذاشتم و نمی‌دانم چطور می‌خواستم آرام شوم.

* رامین ناصر نصیر: زمانی ماهواره‌های فارسی‌زبان رقابت تنگاتنگی با تلویزیون داشتند و الان کمرنگ شده‌اند.گوشی‌های هوشمند بیش از هرچیز توجه مردم را به خودش جلب کرده یعنی تلویزیون دنیا قافیه را به فضای‌مجازی و تکنولوژی باخته است. این هم خودش ماجرایی است جدا از امکانات خوبی که دارد یک روی تاریک هم وجود دارد که خیلی خطرناک است.منظورم تهاجم فرهنگی نیست.انگار فضای مجازی ذهن انسان‌ها را کنترل، هدایت و خط‌دهی می‌کند.طراحی شده هرچه بیشتر توجه ما را به مدیوم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف جلب کنند.این توجه را از ما می‌گیرند و به بنگاه‌های اقتصادی می‌فروشند که تبلیغ می‌کنند و خودشان هر روز ثروتمندتر می‌شوند.

* شهین تسلیمی: آقای افخمی موقع ساخت «رعد و برق» نگفته بودند که ماسک نزنید،این سوءتفاهمی بود که پیش آمد.خداراشکر هیچ کدام از عوامل کرونا نگرفتند و همه صحیح و سالم بودند.نکته‌ای که می‌گویم ممکن است به نظر مخاطبان شما مسخره بیاید اما آقای افخمی از نظر تغذیه خیلی به بچه‌ها می‌رسیدند و هنگام ناهار و شام، یک کاسه سیر جلوی بچه‌ها می‌گذاشتند که بخورند. سیر آنتی بیوتیک دارد، این بیماری هم ویروسی و عفونی است بنابراین سیر از بیماری جلوگیری می‌کند و عفونت را از بین می‌برد. من که عقیده‌ام این است چون عوامل سیر می‌خوردند و تغذیه‌شان خوب بود، مقاومت بدنشان بالا بود.

* عبدالرضا اکبری: به شخصه احساس می‌کنم که مخاطبان فصل چهارم بچه مهندس را دوست دارند…. در دوران کرونا بیشترین ضرر در میان اهالی هنر به تئاتری‌ها رسید، اهالی تئاتر سختی‌های فراوانی کشیدند و بیشتر از یک‌سال است که هیچ کاری انجام ندادند.معیشتشان به شدت دچار مشکل شده و متاسفانه از هیچ کجا هم حمایتی نمی‌شوند. وضعیت سینما هم خوب نیست،بسیاری از سینماها تعطیل شدند و این مشکل بعید است که به این زودی‌ها رفع شود.به نظر من در خوشبینانه‌ترین حالت شاهد وضعیت عادی سینما و تئاتر در پاییز سال جاری خواهیم بود و زودتر از آن اتفاقی نخواهد افتاد.

کدخبر: ۳۸۶۷۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر