کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۳۷۶۱
تاریخ خبر:

تداوم حاشیه‌ها پیرامون اظهارات جنجالی داریوش ارجمند

روزنامه هفت صبح | داریوش ارجمند در آخرین روزهای پخش سریال «یاور» گفت‌وگویی انجام داد که در بخشی از این گفت‌وگو پا را از مسائل نقش و سریال فراتر گذاشت و بانوان ورزشکار‌، خاصه آنهایی که در رشته وزنه‌برداری فعالیت می‌کنند را به باد انتقاد گرفت و حرف‌هایی زد که با واکنش‌های تندی رو به رو شد. لادن طباطبایی به عنوان هم‌صنف ارجمند به او بابت این اظهار نظرها تاخت. ارجمند در توئیتر و اینستاگرام مورد انتقاد شدید کاربران قرار گرفت و حتی تلویزیون هم به آن واکنش نشان داد.

تیکه سنگین و مستقیم جناب‌خان در خندوانه یکی از واکنش‌های تلویزیون به صحبت‌های عجیب ارجمند بود. ماجرا تقریبا داشت فراموش می‌شد که افتخار‌آفرینی یکتا جمالی بانوی وزنه‌برداری ایران در مسابقات آسیایی بازهم آتش زیر خاکستر را برافروخته کرد . این بار هنرمندان، روزنامه‌نگاران و … با اشتراک گذاشتن عکس‌های بانوی وزنه‌بردار روی سکوی قهرمانی از خجالت ارجمند درآمدند. او هنوز واکنشی به این جنجال‌ها نشان نداده است. البته که حرف‌های احساسی و غیر اصولی او جایی برای دفاع ندارد‌ اما با توجه به خصوصیاتی که از او سراغ داریم، باید منتظر یک واکنش طوفانی از سوی او باشیم.

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی: مشکل داریوش ارجمند این است که تا مدت‌ها در نقشی که بازی می‌کند می‌ماند، او در زمان پخش سریال‌هایش خودش را در دنیای واقعی همچنان در قالب همان نقش‌ها می‌بیند، به همین خاطر هم هست که مثل حشمت فردوس و یاور چلویی با مخاطبش حرف می‌زند و جملات دنیای سریال را در دنیای واقعی برزبانش جاری می‌کند.

* ‌احمد رنجبر: اصل حرف داریوش ارجمند درباره ورزش کردن خانم‌ها قابل بحث است‌ اما فراموش نکنیم او نظر خودش را بیان کرده و دیگران با استناد و دلیل می‌توانند مانیفست این بازیگر را به چالش بکشند. قصد دفاع از ارجمند را ندارم اما شیوه تهاجمی همکاران او نشان می‌دهد حتی در جامعه هنری هم ظرفیت گشودن باب گفت‌و‌گو وجود ندارد.

* ‌مرجان فاطمی: داریوش ارجمند به خاطر نقش‌های مهمی که ایفا کرده همیشه در دل مخاطبانش جا دارد اما بعضی اظهارنظرهای او آنقدر غیرحرفه‌ای‌اند که هیچ‌جوری نمی‌شود جمع‌شان کرد. البته بعید است داریوش ارجمند هم به فکر جمع کردن ماجرا باشد. انگار محبوبیتی که این همه سال میان مخاطبان داشته چندان برایش اهمیتی ندارد.

کدخبر: ۳۹۳۷۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    حیف نقش حشمت فردوس که به این رسید!