کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۵۹۱۳
تاریخ خبر:

‌حاشیه‌سازی برای پرسپولیس به سبک فوتبال‌ برتر

روزنامه هفت صبح| ساعاتی قبل از پخش فوتبال برتر، خبری در چند رسانه پیچید که مهدی رسول پناه، رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در این برنامه حاضر شود. هواداران تیم بلافاصله اعتراض خود را نشان دادند و در نهایت رسول پناه نیز با ارسال یک نامه انصراف خود را اعلام کرد.

منظر اول| اصرار عجیب : رسالت هر رسانه «شفاف سازی» است. این امر پیش نیازهایی لازم دارد و بدون کامل بودن، نتیجه‌ای عکس به‌دست می‌آید. ماجرای فوتبال برتر و رسول پناه مصداق همین مسئله است. بیش از یک سال پیش و با بالا گرفتن اختلاف‌ها در باشگاه و نیز اعتراض هواداران، رسول پناه رفت. رفتن او هم توام با حاشیه بود که شاخص‌ترین آن اعتراض یحیی گل محمدی به‌خاطر دعوت به مناظره است. دوئل طرفین ادامه یافت و کار به شکایت کشید.

با این حال رسول‌پناه همچنان اصرار به مناظره دارد و فوتبال برتر هم استقبال می‌کند. این برنامه حتی حاضر است تریبون را یک طرفه در اختیار رسول پناه بگذارد. نکته عجیب همین جا است که چرا وقتی سرمربی پرسپولیس برگزاری مناظره را روشی اصولی برای شفاف سازی نمی‌داند، فوتبال برتر حاضر به دعوت از رئیس مستعفی می‌شود؟ چه بسا اگر اعتراض هواداران نبود و رسول پناه پا پس نمی‌کشید، دوشنبه شبی عجیب در شبکه سه تجربه می‌شد.

‌من ظر دوم| واکنش هواداران: همان طور که اطلاع دارید رسول پناه به فوتبال برتر نیامد؛ در عوض نامه‌ای نوشت و محمدحسین میثاقی آن را خواند. او تاکید بر حضور جعفر سمیعی، مجید صدری و یحیی گل‌محمدی داشت. با انتشار نامه، واکنش هواداران به اوج رسید که میثاقی و فوتبال برتر را هم نشانه گرفته است. یکی از هواداران با انتقاد از رویه فوتبال برتر نوشته: «باشگاه مدیر عامل ندارد ،کارگزار ندارد و با هزار مشکل دست و پنجه نرم می‌کند.

چرا میثاقی سراغ این مسائل نمی‌رود؟» دیگری این طور کنایه زده است:« چرا میثاقی هر وقت شرایط تیم حساس است یاد رسول‌پناه می‌افتد؟» این کامنت هم جالب است:«رسول پناه رفت این را بدانید آقای فوتبال برتر». از این پیام ها می‌توان بار دیگر پی به عبث بودن اصرار فوتبال برتر برد. خاصه آن که حالا شرط رسول پناه چیزی شبیه برگزاری دادگاه است و طبعا از رسالت فوتبال برتر خارج می‌شود. اینجا است که برای هوادار شائبه ایجاد حاشیه توسط این برنامه پیش می‌آید.

کدخبر: ۴۲۵۹۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر