کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۶۵۷۱
تاریخ خبر:

‌جدال آتشین یک ‌زوج ‌‌و فداکاری مامور پلیس

روزنامه هفت صبح | گرفتن حکم تخلیه خانه توسط زنی که از همسرش جدا شده بود و شوهر سابق حاضر به تخلیه منزل نبود منجر به خودسوزی و مرگ مرد جلوی چشمان پسر ۲۲ساله‌اش می‌شود و مامور پلیس که همراه نماینده قضایی با حکم تخلیه در آنجا حضور داشتند برای نجات همسر سابق اقدام می‌کند که خودش دچار سوختگی از ناحیه، صورت، گردن و سینه می‌شود.

*** ماجرای خودسوزی
ستوان دوم پرویز کرم‌پور مامور کلانتری قلهک که سعی داشت مردی را از ماجرای خودسوزی نجات دهد خودش دچار سوختگی و به ICU بیمارستان منتقل شد. سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز یکشنبه دوم شهریورماه، یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان و دادورز به آدرس مشخص در خیابان شریعتی، یخچال مراجعه می‌کند.

آدرس فوق خانه‌ای متعلق به یک خانم بود اما همسرشان در آنجا ساکن بودند و خانم طبق قانون، حکم خلع ید را از مراجع قضایی گرفته بودند. به گفته رئیس پلیس پیشگیری، هنگامی که مامور به همراه نماینده دادستان به آدرس می‌روند همسر خانم همه چیز را پذیرفته و بعد نماینده قانونی دادگستری مشغول تنظیم صورتجلسه می‌شود که در همین حین همسر خانم وارد آشپزخانه شده و یک قوطی وایتکس را که محتوی تینر بوده روی خودش می‌ریزد و بعد کبریت را روشن می‌کند که خودش را آتش بزند اما خوشبختانه مامور کلانتری که حواسش به آقا بود سریع کبریت روشن را با دست از مرد گرفته و وی را بلند کرده و به راهرو می‌برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

سردار ظهیری ادامه داد: همسر خانم که روی خودش وایتکس ریخته بود اظهار می‌کند صورتش می‌سوزد. به همین دلیل بلافاصله مامور کلانتری وارد آشپزخانه شده و یک پارچ آب می‌برد تا روی صورت مرد ریخته و از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از این‌که این مرد در جیبش فندک داشته و با روشن کردن فندک خود را آتش می‌زند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مامور جان برکف پلیس وقتی با این صحنه مواجه می‌شود پارچ آب را روی مرد ریخته و و دوباره او را بغل کرده و از پله‌ها پایین می‌آورد تا وارد حیاط کند و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و خودش هم می‌سوزد.

وی افزود: همسایگان، نماینده دادستانی و پسر ۲۲ ساله مرد که در صحنه بودند با مشاهده این صحنه بلافاصله شلنگ‌آب را باز کرده و روی این دو نفر می‌ریزند.سردار ظهیری افزود: با حضور عوامل اورژانس و آتش نشانی در نهایت این دو فرد به بیمارستان منتقل شده و همسر خانم به علت شدت جراحات وارده جان می‌سپارد.

سردار ظهیری اعلام کرد: مامور فداکار کلانتری قلهک، ستوان دوم پرویز کرمپور دچار سوختگی شدید ۶۰ درصد از نوع درجه ۳ از ناحیه صورت، سینه، دست و … شده و هم اکنون در آی سی‌یو بیمارستان بستری است. به گفته ظهیری، مامور کلانتری قلهک برای نجات جان متشاکی این اقدام انسان دوستانه را انجام داد و خود نیز دچار سوختگی شد.

کدخبر: ۳۴۶۵۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر