کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۲۶۴
تاریخ خبر:

‌توئیت بازی| پایان همرفیق شهاب حسینی

روزنامه هفت صبح | پرونده برنامه همرفیق با همه افت و خیزش بسته شد. شهاب حسینی که با سابقه‌ای درخشان از اجرا به این برنامه رسیده بود، توانست دل هواداران خود را به‌دست آورد. طیفی دیگر اما مدل اجرای این بازیگر محبوب را نپسندیدند و ایرادهایی جدی به اجرای او داشتند. همرفیق آذر سال پیش با دعوت از نوید محمدزاده، شروعی قدرتمند داشت اما در برخی قسمت‌ها، بازیگرانی روبه‌روی شهاب نشستند که مدام آنها را در برنامه‌های تلویزیونی می‌بینیم.

همرفیق خالی از حاشیه هم نبود؛ از حذف قسمت مربوط به شبنم مقدمی تا جنجال گفته‌های رکسانا بهرام. چند قسمت ویژه هم داشت مثل گفت‌و‌گوی زنده‌یاد علی انصاریان که تا مدت‌ها محل ارجاع شبکه‌های مجازی بود. در این برنامه گروه بمرانی حضوری ثابت داشتند و ترانه‌های مشخص را در بخش‌های مختلف اجرا می‌کردند. همرفیق خوب یا بد به پایان رسید و شهاب حسینی یک تجربه «متفاوت» از سر گذراند. او حالا چشم به آینده دوخته تا با ماجراجویی‌هایی تازه‌تر، مسیر حرفه‌ای را دنبال کند.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: «همرفیق» تمام شد، چه خوب که شهاب حسینی دیگر فصل دو را اجرا نکند، چون در فصل یک کاملا سوژه‌ها را سوزاند . همرفیق پتانسیل این را داشت که با توجه به حضور افرادی که کمتر تن به مصاحبه می‌دهند به یکی از ماندگارترین تاک‌شوها تبدیل شود اما اجرای شهاب حسینی یک تنه این برنامه را به قهقرا برد.

‌احمد رنجبر : همرفیق می‌توانست برنامه بهتری باشد اگر در انتخاب مهمان سختگیری می‌شد، تنوع ساختاری می‌داشت و شهاب حسینی همیشه در اوج اجرا می‌کرد. در قسمت‌هایی که شهاب مدل متفاوتی از اجرا ارائه می‌داد، نتیجه جذاب می‌شد اما حیف که کمتر شاهد این وجه از اجرای او بودیم.

‌مرجان فاطمی: «همرفیق» ثابت کرد که شهاب حسینی با وجود اینکه در بازیگری درخشان است اما توانایی چندانی در اجرا ندارد و بهتر است ازاین به بعد روی همان بازیگری تمرکز کند.البته اگر به فکر ساخت فصل دوم نیفتد.

کدخبر: ۴۰۰۲۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر