کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۱۵۵۰
تاریخ خبر:

‌توئیت بازی | مسیر جدید مردم معمولی

روزنامه هفت صبح | تازه‌ترین قسمت سریال «مردم معمولی» درحالی پنجشنبه در فیلیمو منتشر شد که دو اتفاق برای این سریال رخ داده است.اتفاق نخست حذف شش قسمت ابتدایی سریال با تصمیم فیلیمو و سازندگان «مردم معمولی» است.این قسمت‌ها همانی است که کمترین رضایت مخاطبان را داشته و حالا قسمت هفتم به دلیل بالا رفتن کیفیت و نیز میزان رضایت کاربران به عنوان قسمت اول در نظر گرفته شده است.

بر اساس آمارهای به دست آمده قسمت هفتم سریال که از این به بعد به عنوان قسمت اول «مردم معمولی» در دسترس مخاطبان قرار دارد با رضایت ۸۰درصدی مردم روبه‌رو شده است.اتفاق دیگر درباره سریال «مردم معمولی» همکاری مهدی مظلومی به عنوان کارگردان با آن است. اسم او در تیتراژ پایانی سریال به عنوان کارگردان حک شده تا رسما ممنوع‌الکاری او پایان یابد.مظلومی از کارگردان‌های موفق کمدی در تلویزیون است که چند سال پیش به ترکیه رفت.او همکاری نافرجامی با شبکه جم داشت و به ایران بازگشت اما مدت‌ها اجازه فعالیت نداشت. نکته دیگر اینکه قرار است «مردم معمولی» شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها منتشر شود.

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی: مهم‌ترین ویژگی «مردم معمولی» این است که به شکل هفتگی ضبط می‌شود، بنابراین رامبد جوان می‌تواند از نظرات و انتقادها برای بهبود کار استفاده کند.در واقع گرفتن همین فیدبک‌ها موجب شد تا او تصمیم بگیرد قسمت‌های ابتدایی را حذف کند.او و گروه نویسندگانش اگر کمی به خودشان بجنبند می‌توانند «مردم معمولی» را به یک برند تبدیل کنند. کاری که سال‌ها قبل مهران مدیری در پاورچین و نقطه چین انجام داد و با توجه به نظرات مردم مسیر هر دو سریال را تغییر داد و موفق هم شد.

* احمد رنجبر: دروغ چرا؛«مردم معمولی» را در قسمت‌های ابتدایی دوست نداشتم.شخصیت‌ها و رفتارشان آزاردهنده بود.هرچه جلو رفت شرایط بهتر شد.حالا این سریال را برای کمی استراحت ذهنی و فرار از مشغله با خانواده می‌بینیم.چه خوب که فقط ۳۰دقیقه زمان دارد.

* مرجان فاطمی: ‌«مردم معمولی» با وجود پتانسیل‌های خوبی که داشت اما اثر قابل قبولی نبود. همین که عوامل به این نتیجه رسیده‌اند که مسیر سریال را تغییر دهند و از صفر شروع کنند اتفاق خوبی است. گرچه هنوز نمی‌دانیم در ادامه با چه اثری روبه‌رو خواهیم بود.

کدخبر: ۳۹۱۵۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر