کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۱۹۶۰
تاریخ خبر:

‌توئیت بازی‌| اجرای گلزار، شهاب حسینی و پژمان جمشیدی

روزنامه هفت صبح | شهاب حسینی، محمدرضا گلزار و حالا پژمان جمشیدی سه بازیگر مطرح و پولساز سینمای ایران که حالا در عرصه اجرا با سه برنامه مختلف در معرض دید علاقه‌مندانشان قرار گرفته‌اند. از این جمع بیشترین امید به شهاب حسینی می‌رفت که بعد از سال‌ها دوری از اجرا بتواند با «همرفیق» برگ تازه‌ای از توانایی‌هایش را رو کند. اما او آنقدر ناامیدکننده و ضعیف ظاهر شد که حتی طرفداران پروپا قرصش را هم دلسرد کرد.

محمدرضا گلزار هم تکلیفش مشخص بود. او برنامه‌ای را اجرا می‌کند که مشابهش را دوسال قبل به مدت تقریبا یک‌سال اجرا کرده بود و با ساز و کار برنامه از جمله تعامل با شرکت‌کننده و ارتباط با مخاطب آشناست، هر چند که توقع می‌رفت او در فضای خارج از تلویزیون اجرای متفاوت‌تری داشته باشد.اما پژمان جمشیدی که تازه نخستین قسمت از برنامه‌اش منتشر شده است.

او در قسمت نخست نشان داد که با دست پر پا به عرصه اجرا گذاشته است. قرار است به زودی به این جمع بهرام رادان هم اضافه شود. او در حال حاضر سخت درگیر تولید سریال «جیران» است. اما با سبک شدن کارش در این پروژه، تولید و اجرای یک تاکشو را شروع می‌کند. این تاکشو قرار است به شکل اختصاصی برای فیلیمو تولید شود.

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی: ای‌کاش هیچ وقت اجرای برنامه «همرفیق» به سر شهاب حسینی نمی‌زد، یا ای‌کاش او غرور را کنار می‌گذاشت و با گوش دادن به مشاوره‌های اتاق فکرش با یک استراتژی مشخص این برنامه را اجرا می‌کرد.او با حرکات و رفتارهای عجیبش در این برنامه حتی به شمایل بازیگری‌اش هم لطمه زد.

* احمد رنجبر: قضاوت درباره عملکرد پژمان جمشیدی زود است.با این حال او در قسمت اول «پیش‌گو» نشان داد با چشمانی باز پیشنهاد اجرا را پذیرفته. اگر برنامه بگیرد و موفق باشد جمشیدی هم مسیر رو به رشد خود را ادامه خواهد داد. در نقطه شروع او موفق‌تر از دیگر دوستان نشان داده.

* مرجان فاطمی: محمدرضا گلزار در برنده‌باش نشان داد که توانایی‌ اجرا دارد و حالا هم به‌خوبی از این توانایی استفاده می‌کند. اجرای پژمان جمشیدی در همین نقطه‌ شروع قابل قبول است و به نظر می‌رسد از بین این سه مجری، فقط شهاب حسینی است که باید قید فعالیت به عنوان مجری را بزند.

کدخبر: ۳۹۱۹۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر