کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۹۰۴۵
تاریخ خبر:

‌تحولات سرگیجه‌آور ‌بازگشت استرا‌ و شکایت ‌برانکو

روزنامه هفت صبح | هنوز زخم ویلموتس خوب نشده که درگیری‌های دو مربی خارجی دیگر فوتبال ما را کاملا تسخیر کرده‌. داستان را دیروز صادق درودگر داغ کرد که در اینستاگرام خود نوشت:
وکیل استراماچونی در نامه‌ای که به باشگاه استقلال زده سه درخواست مهم خود را عنوان کرده است.

* یک: این مربی گفته زمانی مذاکره می‌کنم که یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو به حسابم واریز شود.(مبلغی در حدود ۴۴ میلیارد)

* دو: وزیر ورزش نامه‌ای بزند که ممنوعیت جذب خارجی‌ها لغو شده است.( استراماچونی احتمالا برای بازگشت به استقلال بازیکنان خارجی جدیدی را در نظر دارد)

* سه: بعد از اجرای این دو مورد، در قطر برای عقد قرارداد جدید مذاکره می‌کنیم.

مشخص نیست استراماچونی این مبلغ را تحت چه عنوانی درخواست کرده است. قرارداد فصل آینده با استقلال و یا تمام مبلغ قرارداد دوساله‌اش با استقلال که باز هم از این رقم کمتر است. با این همه به نظر می‌رسد استراماچونی که از پیروزی خود در پرونده شکایتش از آبی‌ها مطمئن است در تلاش است تا در صورت بازگشت با توافقی جدید و البته قراردادی به مراتب بالاتر این بار روی نیمکت استقلال بنشیند.

پاستورلو، مدیر برنامه‌های استراماچونی که گفته تابه‌حال هیچ کار مشخصی برای بازگشت استراماچونی از سوی باشگاه صورت نگرفته است و هنوز هم دعوای بین استرا و باشگاه نزد فیفا باز است.
از طرفی شایع شد که وزارت ورزش با شرط اول استراماچونی مبنی بر دریافت کامل غرامت ۶۵۰/۱میلیون یورویی موافقت کرده!!

دیروز مترجم استراماچونی این مطلب را پست کرد: من از اینجا می‌خواهم به اطلاع هواداران استقلال برسانم هیچ پیشنهاد رسمی از طرف باشگاه استقلال به استراماچونی داده نشده است و اگر چه باشگاه استقلال برای بازگشت استرا به ایران ابراز علاقه کرده است ولی این درخواست رسمی و قانونی ارسال نشده است.

در هر صورت این اتفاق برای استراماچونی، از سمت باشگاه استقلال رخ نداده است و اگر باشگاه بگوید که ما پول کافی نداریم و یا مشکل قانونی از طرف فدراسیون هست، استراماچونی این قضیه را درک می‌کند ولی موافق عدم شفافیت نیست.

در مرحله بعد از یک نامه معاون دادستان کل کشور(آقای عمران‌زاده)رو‌نمایی شد که درآن خطاب به فدراسیون فوتبال خواستار شفاف سازی در مورد قرارداد استراماچونی و این که قانون منع ورود مربیان خارجی عطف‌به‌ماسبق می‌شود یا نه شده است و این که آیا عدم مجوز به استراماچونی با‌عث تضییع بیشتر حقوق بیت‌المال خواهد شد یا نه‌؟ به نظر می‌رسید این نامه حاصل تلاش عبدیان از اعضای هیات مدیره استقلال بوده است.

استقلال با مجید نامجو‌مطلق در قطر حضور دارد و از قرار انصراف الوحده هم حتمی شده و استقلال به راحتی از این گروه صعود خواهد کرد. نمی‌دانیم که چرا استراماچونی می‌خواهد به ایران بازگردد‌؟‌ از کجا تصمیم گرفت چراغ سبز نشان دهد؟‌ منافع مالی بیشتر می‌خواهد یا بعد از چندین ماه بیکاری دلش برای هیجان و فوتبال تنگ شده است‌؟

‌ یا شاید وجدانش به صدا درآمده‌؟‌ و البته نمی‌دانیم که چرا در سازمان لیگ مقاومت می‌کنند و نمی‌دانیم که چگونه استراماچونی به چنین محبوبیت خیره‌کننده‌ای در بین استقلالی‌ها دست یافته است.
اما در همین بین از برانکو هم این خبر مخابره شده است که با شکایت برانکو پنجره نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس از روز دوشنبه بسته خواهد شد‌! ویلموتس‌،‌ استراماچونی‌، ‌برانکو …

کدخبر: ۳۴۹۰۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر