کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۶۵۰۶
تاریخ خبر:

‌انفجار در خیابان کمیل و آتش‌سوزی مسجد ناجا

پس از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان کمیل تهران، یکی از طبقات این ساختمان به طور کامل تخریب شد. آتش نشانی تعداد مصدومان این حادثه را ۷ نفر و رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، تعداد آنها را ۶ نفر اعلام کرده است. سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: ساعت ۲:۴۷ بامداد دیروز شنبه ۲۰ اردیبهشت، وقوع یک مورد انفجار در خیابان کمیل، بعد از تقاطع جیحون به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله ماموران از ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

جلال ملکی گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد در طبقه چهارم یک ساختمان چهارطبقه انفجار شدیدی رخ داده است. به طوری که موجب شکسته شدن شیشه‌های چند ساختمان مجاور نیز شده بود. او ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در طبقه چهارم مشخص شد انفجار به حدی شدید بود که تمام دیوارهای ساختمان تخریب شده و حتی دیوار بین ساختمان موردنظر و ساختمان مجاور نیز تخریب شد.

ملکی با بیان این که در این حادثه یک مرد ساکن طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلیل شدت انفجار به واحد همسطح ساختمان مجاور پرتاب شد، افزود: در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر از آنان (۲ مرد) که به شدت زخمی شده بودند، در مراکز درمانی بستری و ۵ نفر دیگر به طور سرپایی درمان شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تاکید کرد: این حادثه هیچگونه شعله‌وری نداشت اما به دلیل شدت انفجار، ساکنان ساختمان‌های مجاور وحشت کردند و به خیابان آمدند. به گفته ملکی، علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است. اگرچه احتمال می‌رود به علت باز بودن شعله گاز در یکی از طبقه‌ها باعث جمع شدن گاز و انفجار شده باشد.

همچنین جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت نیز در این رابطه گفت: در جریان انفجار در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی در محله کمیل، طبقه چهارم این ساختمان کاملا تخریب شد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: شیشه‌های منزل اطراف این ساختمان تا شعاع ۳۰۰ متری فرو ریخته است.سرهنگ موقوفه‌ای، مصدومان این حادثه را ۶ نفر اعلام کرد و گفت: ۵ نفر از اینها مرد و یک نفر خانم هستند که به بیمارستان انتقال پیدا کردند. البته ۳ نفر از این مصدومان سرپایی مداوا و مرخص شدند.جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: یک نفر از مصدومان ساکن همان واحد و ۵ نفر دیگر از همسایه‌ها هستند. در این حادثه ۲ خودرو هم آسیب دیدند.

*** آتش‌سوزی مسجد ستاد فرماندهی ناجا
در پی عملیات ایزوگام، گنبد مسجد ستاد فرماندهی ناجا دچار حریق و آتش سوزی شد. روز گذشته در پی عملیات ایزوگام و بر اثر سهل انگاری کارگران، گنبد مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا دچار حریق و آتش‌سوزی شد. گفتنی است عوامل آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر و اطفای حریق انجام شد و طبق آخرین گزارش این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۲۶۵۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    خدا به دادشون برسه، تواین دوران چجوری می شه دوباره این خونه رو خونه کرد!