کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۱۷۲
تاریخ خبر:

۹راز درباره سبک زندگی ثروتمندان دنیا

روزنامه هفت صبح | یک: تنها ۲۰درصد از ثروتمندان جهان ثروت خود را از دیگری به‌ارث برده‌اند و ۸۰درصد مابقی کسانی هستند که ثروت‌شان را با زحمت به‌دست آورده‌اند.

* دو: فقط ۲۰درصد از ثروتمندان بازنشسته هستند و مابقی آنها ساعات زیادی از روز را به‌کار کردن مشغول هستند. این باور در جامعه وجود دارد که ثروتمندان به اندازه اقشار متوسط جامعه کار نمی‌کنند و سختی نمی‌کشند اما واقعیت ماجرا اینجاست که هیچ هدفی بدون سختی و تلاش برای ثروتمندان برآورده نشده است. ایلان ماسک ۱۰۰ساعت و ماریسا مایر ۱۳۰ساعت در طول هفته کار مفید برای خود ثبت می‌کنند در حالی که تا امروز نیز ثروت زیادی برای خود جمع‌آوری کرده‌اند.

* سه: تمام ثروتمندان جهان به طور میانگین سه مرتبه ورشکسته شده‌اند. ثروتمندانی که امروز به این نقطه از رفاه رسیده‌اند در طول مسیر موفقیت خود آسایش را تجربه نکرده بودند. به‌عنوان مثال هنری فورد و والت دیزنی در طول مسیر موفقیت خود یک بار تمام سرمایه خود را از دست دادند و از نو شروع کردند.

* چهار: ۴۰ درصد از مالیات‌های اخذ شده در سراسر جهان را ثروتمندان پرداخت می‌کنند این در حالی است که تنها پنج درصد جمعیت جهان ثروتمند هستند با این وجود یک باور عمومی وجود دارد که ثروتمندان مالیات پرداخت نمی‌کنند.

* پنج: نتیجه یک تحقیق نشان داده که در آمریکا هرچه سن کمتری داشته باشید شانس‌ شما برای ثروتمند شدن بیشتر می‌شود. این موضوع به‌دلیل افزایش هزینه‌های زندگی در ایالت متحده متناسب با افزایش سن است.

* شش: هارلو اسلیم یک فوق میلیاردر مکزیکی است که روزانه ۳۰میلیون دلار درآمد دارد اما او در یک خانه ساده و یک زندگی با فروتنی کامل دارد چراکه پول مقصد او نیست و می‌خواهد با سرمایه‌ای که دارد به نسل‌های آینده کمک کند. او روزانه می‌تواند یک خانه فوق‌لوکس خریداری کند یا با درآمد یک ماه خود یک جزیره بسیار مدرن بخرد.

* هفت: بسیاری از ثروتمندان از خرید ماشین‌های گرانقیمت و لوکس خودداری می‌کنند چراکه آنها اعتقاد دارند خرید خودروی لوکس استهلاک ثروت آنها را افزایش می‌دهد و با گذشت زمان پولی که برای آن پرداخت کرده‌اید با افت ارزش مواجه می‌شود.

* هشت: ۸۵درصد از ثروتمندان جهان حداقل دو کتاب در طول یک ماه می‌خوانند و ۶۳درصد آنها به کتاب صوتی در طول مسیر گوش می‌دهند. ثروتمندان اعتقاد دارند فیلم‌ها ذهن‌شان را محدود می‌کند اما کتاب چشم‌اندازی است به سوی موفقیت.

* ۹: ۷۶درصد از ثروتمندان حداقل چهار روز در طول هفته به‌مدت ۳۰دقیقه ورزش می‌کنند و اعتقاد دارند سلامتی، به‌خصوص دوری از استعمال دخانیات و استفاده از مشروبات الکلی مستقیم در موفقیت تاثیرگذار است.

کدخبر: ۳۸۷۱۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • farbod7

    معمولاً ذهنیت ها و باورها با واقعیات فاص له زیادی دارند. امتیاز انسان های موفق نس بت به سایرین، کشف این واقعیت ها با تفکر و سختکوشی است.