کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۷۱۰
تاریخ خبر:

۴۸‌ساعت طوفانی و سرسام‌آور تلویزیون

روزنامه هفت صبح، گروه تلویزیون | در شبکه‌های مختلف تلویزیونی همیشه اتفاق پر سر و صدا رخ می‌دهد. این بار به طرز عجیبی شاهد اتفاقات جنجالی زیادی بودیم که به شکل سریالی از چهارشنبه تا جمعه رقم خوردند. طبق معمول شبکه‌های اجتماعی، اتفاقات رخ داده در تلویزیون را بازتاب دادند تا کاربران بیش از همیشه فعال باشند و نظر خود را با «ادبیات مختلف» به اشتراک بگذارند.

روز گذشته بخش خبری سیما هم ماجرای اصفهان را پوشش داد و از زاویه نگاه خود به بررسی ماجرای اصفهان پرداخت. این اتفاق آخر هفته تلویزیون از نظر حاشیه و جنجال را تکمیل کرد. حضور وحید امیری در برنامه ورزشگاه شبکه پنج هم اتفاق جالب آخر هفته بود که حرف‌های او خیلی زود تیتر رسانه‌ها شد. حالا فوتبال‌برتر بیش از پیش رقبایی جدی کنار خود دارد.

‌مناظره ورزش و مردم
یکی از اتفاق‌های جنجالی آخر هفته تلویزیون به مناظره فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران با صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برمی‌گردد که در برنامه ورزش و مردم رقم خورد. در بخشی از بگو‌مگوها سمیعی عنوان کرد دیگر دوره «بزن در رو» برای استقلال به پایان رسیده است.

درودگر هم این نوع ادبیات را زیر سوال برد و کمی بعد منظورش را در قالب یک پست اینستاگرامی واضح‌تر بیان کرد:« اصلا و ابدا عرض بنده ناظر به فرمایشات مقام رهبری نبوده و ایشان در موضوع آمریکای جنایتکار مطلب را فرموده بودند و ربطی به فوتبال ندارد و حداقل برای رسیدن به اهداف‌تان از وسایل غلط بهره نبرید.» نکته دیگر درباره ورزش و مردم اینکه بالاخره دکور آن تغییر کرد و حالا آبرومند است.

گزارش یوسف سلامی
با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، دادگاه در نهایت آرمان عبدالعالی را در ماجرای قتل غزاله شکور مجرم شناخت و به قصاص نفس محکوم کرد. یوسف سلامی بعد از اجرای حکم سراغ پدر و مادر غزاله رفت و صحبت‌های آن‌ها را شنید که در بیست و سی پخش شد.

در پایان هم خطاب به مردم گفت قضاوت با شما. این جمله کار دست سلامی داد و همچنان ترکش‌هایش در فضای مجازی ادامه دارد. فحوای انتقادها این است: وقتی مردم از جزئیات پرونده خبر ندارند و کار به دادگاه کشیده شده، چرا آنها باید نظر بدهند و قضاوت کنند.

له شدن روزگار جوانی
«کاری که تازه ساخته‌اند روزگار جوانی نیست، فقط اسمش روزگار جوانی است!» این بخشی از گفته‌های بهزاد خداویسی در برنامه سریالیست شبکه یک است. جمعه شب این برنامه از کارگردان و بازیگر روزگار جوانی ۳ دعوت کرد و آنها سریال‌شان را اثری موفق نامیدند.

در بخش بعد، خداویسی بازیگر فصل اول و دوم این سریال مهمان برنامه بود و همه ایرادهای روزگار جوانی ۳ را برشمرد. شاهین شجری‌کهن منتقد سریالیست هم این سریال را ضعیف دانست. فصل جدید روزگار جوانی از همان قسمت اول مورد اعتراض مخاطبان و رسانه‌ها قرار داشت و هفته پیش پخش آن در شبکه تهران به پایان رسید.

تداوم اوج فوتبال ۱۲۰
نوشتن درباره موفقیت فوتبال ۱۲۰ دیگر تکراری شده است! این برنامه هر هفته چند آیتم خاص دارد که مخاطب را شگفت‌زده می‌کند. یکی از این آیتم‌ها مربوط است به جبهه‌گیری موافقان و مخالفان واکسیناسیون که با صدای عادل فردوسی‌پور روی آنتن رفت. در این آیتم با ارائه آمار و ارقام نتیجه گرفته شد که میزان مرگ و میر به خاطر عدم واکسیناسیون بالاست

. در این گزارش به طور ویژه «کیمیش» بازیکن تیم بایرن مونیخ که مخالف واکسن است‌، سوژه شد. دیگر آیتم خاص این برنامه همان است که برای ‌سالگرد فوت مارادونا آماده شد. ابوطالب حسینی در بخش فان فوتبال ۱۲۰ چند شوخی دلنشین داشت؛ از جمله نوازندگی رامین رضاییان، بازیگری علی پروین، حمید استیلی و افشین پیروانی. او شوخی جالبی هم با پوشاندن لباس بر تن دهقان فداکار انجام داد.

ویدئو چک با رئیس جمهور
برنامه ویدئو چک که با اتفاقات ورزشی شوخی می‌کند، این بار به بررسی صحبت‌های حسین کنعانی‌زادگان و تمایل او برای حضور رئیس جمهور کنار تیم ملی پرداخت. عبدالله روا چند شوخی سریالی با این جمله کنعانی‌زادگان کرد و از تذکر حجت‌الاسلام رئیسی به راننده‌اش وام گرفت که گفته بود:«خودم پشت فرمان می‌نشینم.»

روا مسئله دستمزد میلیاردی بازیکن‌ها را پیش کشید که گفت رئیس‌جمهور تعارف ندارد و ممکن است خودش پیراهن تیم ملی را بپوشد و بازی کند. در جای دیگر سر به سر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشت که گفته بود برخی مسئولان از لحاظ معیشتی مشکل دارند.

و اما جواد خیابانی
در اتفاقات پر سر و صدای آخر هفته، جواد خیابانی هم سهم دارد. علاوه بر پخش مستند او یعنی «حماسه ملبورن» یک اظهار‌نظر جنجالی به زبان آورد و سوژه شد. او نامه‌ای به محمد‌حسین میثاقی نوشت و از اینکه فوتبال برتر تصویر چند هوادار سیگار به‌دست را نشان داده است، تشکر کرد: «جسارت و حرکت متفاوت تو را نمی‌پسندند؛ مگر استادیوم خانه خصوصی من است؟»

کدخبر: ۴۲۷۷۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر