کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۷۶۲۲
تاریخ خبر:

کسب سه امتیاز شیرین توسط سه گرگ باتجربه

روزنامه هفت صبح | پرسپولیس هم مثل استقلال با دست خالی‌ از تبریز بازگشت. این بار هم یک شوت از راه دور کار را تمام کرد.
دو سه سالی بود که ندیده بودیم بیرانوند از این گل‌ها بخورد. زمانی می‌خورد. زمانی احسان پهلوان و احسان حاج صفی در دو هفته متوالی شوت‌های راه دورشان را از همین زاویه وارد دروازه بیرانوند می‌کردند.

از همین سمت چپ دروازه‌بان اول ایران. حاج صفی باردیگر این اتفاق راتکرار کرد. عالیشاه لایی خورد و حاج صفی با شوت سنگین از راه دور توپ را به گوشه دروازه بیرو فرستاد و واکنش او هم کند و سنگین بود. این درآخرین ثانیه نیمه اول اتفاق افتاد‌. در نیمه‌ای پر حادثه که موقعیت‌های مهم روی سوتی‌های دو دروازه‌بان شکل گرفته بود‌.

اما نیمه دوم بازی عوض شد. دنیزلی بشار رسن را جای عالیشاه وارد زمین کرد اما بازی بیشتر دست تراکتورسازی بود. به‌خصوص روی بازی هماهنگ سه گرگ باران دیده مرکز میدان یعنی شجاعی و اشکان و حاج صفی. شوت ویمبلای پرویی از ۳۵ متری با سوپر واکنش بیرانوند دفع شد تا زیباترین صحنه کل بازی رقم بخورد.

کلا بیرانوند توپ‌های سمت راست خود را بهتر می‌گیرد‌. چند ثانیه بعد شجاعی در دهانه دروازه توپ را با ضربه سر بیرون فرستاد و دقایقی دیگر سانتر حاج صفی در دهانه دروازه با عدم تعادل اشکان دژآگه از دست رفت. اما از دقیقه ۶۰ به بعد پرسپولیس حاکم میدان شد. اشکان کم آورده بود و سوگیتا به جایش آمد.

دقایقی بعد در آن سو هم روستایی و براندائو اضافه شدند. شوت زیبای رسن و ضربه سر چکشی وحید امیری از فرصت‌هایی بودند که توسط مظاهری و با واکنش‌هایی بسیار زیبا دفع شدند تا تراکتورسازی در نهایت پرسپولیس را شکست دهد و دنیزلی به قهرمان تبریز بدل شود. حالا رهاورد استقلال و پرسپولیس از تبریز در دو هفته پیاپی و بر اثر دو شوت سنگین از راه دور صفر بوده است‌!

حالا کالدرون فهمید که چه لیگ سختی را در پیش دارد همان طور که استراماچونی درک کرده است. لیگی که سپاهان و پدیده و تراکتورسازی با امیدواری و چهارنعل به سمت قهرمانی در حرکتند و در همین دو هفته اول غول‌های تهرانی را جا گذاشته‌اند. ‌

کدخبر: ۲۷۷۶۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر