کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۴۹۷۷
تاریخ خبر:

۳۱ فروردین سخت‌ترین روز تاریخ بهشت زهرا

۳۱ فروردین، یکی از سخت‌ترین روزهای تاریخ ۵۰ ساله بهشت زهرا (س)/ دفن روزانه نزدیک به ۱۵۰ متوفای کرونایی در بهشت زهرا

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران گفت: روز گذشته ۳۱ فروردین سال جاری ۱۴۷ نفر از جان باختگان کرونایی در این آرامستان دفن شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید خال روز چهارشنبه در گفت گوی زنده تلویزیونی افزود: ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۰ یکی از سخت ترین و غم انگیز ترین روزهای تاریخ ۵۰ ساله بهشت زهرا (س) تهران بود.

وی بابیان اینکه روز گذشته رکورد بی سابقه ای در تاریخ بهشت زهرا (س) تهران ثبت شد، اظهار داشت: در کنار این آمار روزانه ۲۰۰ متوفای عادی نیز در این آرامستان دفن می شوند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران خاطرنشان کرد: این درحالی است که در شب عید امسال عدد متوفاهای کرونایی در این آرامستان تک رقمی و به عدد ۹ رسیده بودیم.

این مسئول با بیان اینکه روز گذشته شرایط تلخ و ناگواری در بهشت زهرا (س) بود، اضافه کرد: این آرامستان در تاریخ خود حتی دوران دفاع مقدس و بحرانهایی نظیر زلزله و سیل چنین آماری را ثبت نکرده است.

خال با بیان اینکه کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) ۱۴ ماه است که با بحران کرونا مبارزه می کند، تاکید کرد: همه بحرانها در یک بازه زمانی پایان می یافتند و جمع می شد ولی متاسفانه آخر بحران کرونا معلوم نیست.

کدخبر: ۳۸۴۹۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • a1

    بی تدبیری نادرست مسولین و کوتاهی و بی تو جهی مردم که الان باعث شده به چه راحتی ع زیزانشان رو‌در خاک کنن