کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۳۸۱۵
تاریخ خبر:

۲۴‌ساعت پرحادثه برای مهران مدیری

روزنامه هفت صبح |یک: روز گذشته خبر همکاری مهران‌ مدیری با یک فروشگاه زنجیره‌ای منتشر شد و او در نشستی خبری این موضوع را اعلام کرد. نکته‌ای که از این نشست خبری منتشر شده این است که مهران مدیری می‌گوید، این همکاری تبلیغاتی نیست و او قرار است در قالب یک کمپین مسئولیت اجتماعی با فروشگاه زنجیره‌ای «رفاه» همکاری کند.

فاطمه پاقلعه‌نژاد، خبرنگار حاضر در این مراسم نوشته: «از مهران مدیری درباره آورده مالی‌اش از حضور در تبلیغات رفاه پرسیدم که جواب داد خیلی در این‌‌باره صحبت نکردیم و مسئله مسئولیت اجتماعی‌اش برام مهم‌تر بود.» سوال اینجاست آیا عقد یک قرارداد همکاری(به هر شکل) بدون آنکه «خیلی درباره مسائل مالی صحبت نکنند»، امکان‌پذیر است؟

* دو: سایت «خبرآنلاین» به نقل از مهران مدیری نوشته: «من هیچ‌وقت در بحث تبلیغات نبودم. اما پذیرش این تبلیغات به دلیل مسئولیت اجتماعی است که بر دوش من گذاشته شده و من هم از این موضوع استقبال کردم؛ این توافق انجام شد که بخشی از فروش این فروشگاه به مسائل و مشکلاتی که در کشور است، اختصاص داده شود.

مثل کودکان کار، فراهم کردن وسایل تحصیل برای کودکان کم‌بضاعت، بیماران تالاسمی و سرطانی و هر آنچه در جامعه ما به‌عنوان مشکل وجود دارد… این کار به‌وسیله ساخت تیزرهای تبلیغاتی، بیلبوردها و تبلیغات محیطی و حضور من در همایش‌های مربوط به این اتفاق انجام می‌شود.» این بازیگر در پاسخ به پرسشی درباره تفاوت حضورش در تبلیغات فروشگاه رفاه با فعالیت‌های تبلیغاتی دیگر بازیگران و چهره‌ها گفت:

«من مسئولیت اجتماعی را بر دوش خود احساس می‌کردم و حل مشکلات معیشتی و کمک به قشر آسیب‌پذیر، هدف دیگر من است.» مهران مدیری در پاسخ به این سوال که چه تضمینی برای رسیدن این کمک‌ها به نیازمندان وجود دارد، گفت: «تضمین اول تلویزیون است چون قرار است تیزرها و تبلیغات از تلویزیون پخش شود و تلویزیون روی این مسائل نظارت کافی دارد.»

* سه: گویا قرار شده اسپانسر فصل دوم سریال «هیولا» نیز همان فروشگاه باشد.

* چهار: ساعاتی پس از انتشار این خبرها و افزایش گمانه‌زنی‌ها توسط کاربران، خبرگزاری اصولگرای تسنیم نوشت که مهران مدیری به‌دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد. کمی بعدتر گفته شد، او در بیمارستان بستری نشده و فقط درد قفسه سینه داشته که با مراجعه به بیمارستان مشخص شده مسئله خاصی نبوده است. در آخر نیز همسر مهران مدیری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد، او به‌دلیل مشکل معده به بیمارستان رفته اما بستری نشده و جای نگرانی نیست.

* پنج: به قول نوشته‌ای: «عارضه قلبی یا ناراحتی معده، چه فرق می‌کند؟ مهم این بود که یک بیمارستان رفتن ساده همه بازتاب‌های منفی را که برنامه تبلیغاتی روز گذشته مهران مدیری داشت، شُست و با خودش برد.»

کدخبر: ۳۴۳۸۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر