کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۸۱۲۵
تاریخ خبر:

۱۱ ‌بلاتکلیف‌ بازار نقل و انتقالات اروپا

روزنامه هفت صبح| بازار نقل و انتقالات تابستانی در جریان است و هر روز گمانه‌زنی‌های زیادی به گوش می‌رسد. ولی در این بین چندین بازیکن تراز اول هستند که جزو ستاره‌های بازار به حساب می‌آیند و گهگاهی سرنخ‌هایی درمورد آینده آنها منتشر می‌شود. بازار نقل و انتقالات انگلیس روز هشت آگوست، سه هفته قبل از سایر لیگ‌های اروپایی بسته می‌شود و همه چشم ‌انتظار آن هستند تا تکلیف این ستاره‌ها هرچه زودتر مشخص شود. ۱۱ ستاره بزرگی که آینده مبهمی دارند و مشخص نیست فصل آینده در چه تیمی بازی خواهند کرد.

* یک‌: گرت بیل: ستاره ولزی در شرایطی فصل را به پایان برد که در سه بازی آخر رئال مادرید یک دقیقه هم بازی نکرد و رابطه‌اش با زیدان چندان مطلوب نیست. خیلی‌ها در انتظار خبر جدایی بیل از رئال هستند ولی او و نزدیکانش همواره گفته‌اند ‌ بیل قصد ترک مادرید را ندارد. پیشنهاد جدیدی هم برای بیل نرسیده و راهکاری برای او وجود ندارد. درهرصورت بعید به نظر می‌رسد ‌ حتی در صورت جدایی بیل از رئال، این اتفاق به سادگی انجام پذیرد. چون رئالی‌ها قطعا برای فروش او پول زیادی می‌خواهند و کمتر تیمی حاضر است تا خواسته‌های تیم مادریدی را برآورده کند.

* ‌دو: دنی آلوز: کاپیتان برزیل در کوپا آمه‌ریکا چندی پیش اعلام کرد ‌ در پاری‌سن‌ژرمن نخواهد ماند. او با ۳۶ سال سن به عنوان مرد رکورددار فوتبال دنیا از لحاظ تعداد جام‌های فتح شده به دنبال تیم جدیدی است. به نظر می‌رسد ‌ لیگ برتر مقصد آتی او باشد و آرسنال، تاتنهام و سیتی خواهان جذبش هستند و سه هفته فرصت دارند تا او را به خدمت بگیرند. در اسپانیا هم صحبت‌هایی از احتمال انتقال او به بارسا ‌ یا سویا به گوش می‌رسد.

* سه: گونزالو ایگواین: او در زمستان چلسی را ترک کرد ولی در طول دوره حضورش در لیگ برتر انگلیس نتوانست موفق باشد. ایگواین درحال حاضر بازیکن یوونتوس است و بعید به نظر می‌رسد‌ ‌ جایی در ترکیب بیانکونری داشته باشد و سران این باشگاه قصد انتقالش به تیم دیگری را دارند و رم یکی از مشتریان این مهاجم آرژانتینی است.

* چهار: رودریگو: یک ماه پیش صحبت‌هایی درمورد جدایی قطعی او از والنسیا به گوش می‌رسید. مهاجم فیکس تیم ملی اسپانیا پیشنهاداتی از بارسلونا، اتلتیکومادرید، ناپولی و رم را روی میز می‌دید. از یک هفته پیش ابهامات زیادی درمورد آینده او در والنسیا مطرح شده است.

* پنج: ایسکو: زیدان روی این بازیکن جوان حساب باز کرده ولی رئالی‌ها می‌دانند که برای رعایت فیرپلی مالی باید چند بازیکن بفروشند و از همین رو پیشنهادات دریافتی برای ایسکو را بررسی می‌کنند. البته تیم‌های خواهان ایسکو ترجیح می‌دهند صبر کنند و در شرایطی که رئال مجبور به فروش او بشود، برای خریدش دست به کار شوند. پپ گواردیولا تمایل زیادی به جذب ایکسو دارد تا او را جایگزین سیلوا کند.

* شش: سوسو: بهترین بازیکن میلان در فصل گذشته به نظر می‌رسد در مسیر ترک قاره اروپا قرار دارد. او مشتریان متعددی دارد ولی آینده مبهمش در سن‌سیرو کار را برایش سخت کرده. باشگاه رم حاضر است تا مبلغ ۴۰ میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش را پرداخت کرده و او را به خدمت بگیرد.

* هفت: فیلیپه لوئیز: فیلیپه بعد از فینال کوپا آمه‌ریکا درمورد آینده‌اش صحبت ‌ و اعلام کرد ‌ دوره حضورش در اتلتیکو به سر آمده. در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر احتمال انتقال او به بارسلونا به گوش می‌رسید. هرچند ‌ بعید به نظر می‌رسد ‌ این اتفاق بیفتد.

* هشت: گابریل ژسوس: او بهترین بازیکن برزیل در بازی نیمه ‌نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل آرژانتین بود. او درشرایطی سیتی را به مقصد اردوی برزیل ترک کرد که تردیدهای زیادی برای ادامه حضور دراین باشگاه انگلیسی داشت و باید دید که سرنوشتش به چه نحوی رقم خواهد خورد.

* نه: پائولو دیبالا: ستاره‌ای که کم فروغ شده است. مدت‌ها همه انتظار داشتند ‌ دیبالا ‌ تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود؛ ولی او فاصله زیادی با این روزها دارد. این بازیکن آرژانتینی در یوونتوس به جایگاهی که شایستگی‌اش را دارد نرسیده ولی هنوز امیدهای زیادی به آینده‌اش هست. البته فعلا دیبالا مشتری خاصی ندارد و باید منتظر دریافت پیشنهادات جذاب باشد.

* ده: خسه رودریگز: ستاره سابق رئال مادرید حالا شاهد به اتمام رسیدن قرارداد قرضی‌اش با باشگاه بتیس است و نام او با نام باشگاه‌های مختلفی مرتبط می‌شود. او باید صبر کند تا پیشنهادات جذابی دریافت کرده و در مورد آینده‌اش تصمیم گیری کند.

* یازده : وسام بن یدر: او در پیغام‌هایش از شروع چالشی جدید خبر می‌داد ولی مونچی، مدیر ورزشی سویا، اعلام کرده ‌ روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‎اند. این در حالی است که با انتقال لوک دی یونگ به سویا به نظر می‌رسد ‌ نقش او در این تیم کمرنگ‌تر شده باشد.

کدخبر: ۲۶۸۱۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر