کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۸۰۸۰
تاریخ خبر:

یک کرسی خانوادگی و یازده قربانی

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌‌اول بهمن ۱۳۵۶٫ صفحه اول تصویر تصادف بزرگ در جاده تبریز است با ۲۲ کشته‌. یک تریلی به یک اتوبوس تی بی تی خورده و راننده‌ها و کمک راننده هردو وسیله نقلیه و همین‌طور ۱۸ مسافر در دم جان باختند. هوای تهران هم بهاری شده است‌. در صفحه ۳ نوشته شده که ۲۰ هزار نفر روز جمعه به پیست اسکی دیزین رفته‌اند‌.

برای مبارزه با مسئله قیمت بالای اجاره خانه در تهران شناسایی خانه‌های خالی پیگیری شده و اعلام شده که ۲۱ هزار واحد خانه خالی شناسایی شده است. مذاکراتی انجام شده و سینماهای شمال شهر قبول کرده‌اند اختلافات با پخش کننده‌ها را کنار بگذارند و فیلم‌های خوب ایرانی را نمایش می‌دهند.

از قرار به زودی گزارش کیارستمی و دایره مینا در نوبت اکران قرار خواهند گرفت‌. در یک هفته مانده به انتهای جام تخت جمشید پرسپولیس که با حراج امتیازاتش در اصفهان شانسش برای قهرمانی خیلی کم شده بود‌،‌ با نتیجه ۵ بر صفر راه آهن را در هم کوبیده است. دو گل از پروین‌، ‌دو گل از محمد زادمهر و یک گل از مایلی‌کهن پیروزی بزرگ پرسپولیس را رقم زده است‌. بیست هزار نفر درامجدیه شاهد این بازی بوده‌اند. در بازی دیگر پاس در آبادان در مقابل صنعت نفت یک بر یک متوقف شده است‌.

ملوان هم با یک گل نیرو را شکست داده و به چند هفته نتایج بدش پایان داده است‌. حالا بازی‌های هفته آخر سرنوشت ساز خواهند بود. در شیراز، علی اکبر اصغرزاده یک کارگر در خیابان شیخ علی چوپان عصر از سرکارش برگشته و دیده که همسر و چهار فرزند خردسالش نیستند! بچه بزرگش ۱۲ ساله و بچه کوچکش ۳ ساله هستند‌.

پلیس در حال بررسی این ناپدید شدن عجیب است. دیروز دو زن ۳۰ و ۳۵ ساله عازم کلانتری ۱۹ تهران شدند و از شوهر مشترک‌شان که به شکل غیرقانونی با یک دختر ۲۵ ساله ازدواج کرده شکایت کردند. آن هم در حالیکه چهار فرزند از این دو همسر قبلی خود دارد. اسم این مرد سرسخت رحیم بوده است‌. رحیم هم اعلام کرده که هرسه زن را به شکل شرعی به عقد خود درآورده و به محضر و این چیزها اعتقادی ندارد‌! رحیم جان خسته نباشی.

دوم بهمن ۱۳۵۶٫ مهم‌ترین خبر صفحه اول مربوط به افزایش سقف قیمت بلیت سینما تا ۸ تومان است‌. یعنی تقریبا یک دلار. ‌در روستای مزرعه حاج علی عسگر که در ۳۲ کیلومتری شهر تفت در استان یزد قرار دارد، ‌یازده عضو یک خانواده در هنگام خواب زیر کرسی خفه شده و مرده‌اند. امرالله کاظمی پدر خانواده و شوکت قاسمی مادر خانواده بودند و بقیه شامل هشت بچه ۶ تا ۲۲ سال و همین طور فاطمه نوعروس بیست ساله این خانواده بوده‌اند.

اعلام شده که با رفع تحریم سینمای ایران توسط سه کمپانی بزرگ سینمایی آمریکا به زودی سه فیلم آخرین قارون از الیا کازان‌،‌ توطئه خانوادگی از هیچکاک و بری لیندون از کوبریک در سینماهای ایران اکران خواهند شد. در بازی عقب افتاده جام تخت جمشید تاج با نتیجه دو بر صفر شهباز را از سر راه برداشته است‌. جالب است که یاغی‌های تاج که دو فصل قبل به شهباز پیوسته بودند در این بازی غایب بودند. یعنی ناصرحجازی‌،‌ نصرالله عبداللهی و غلامحسین مظلومی.

فقط رضا عادلخانی در ترکیب بوده که تلاش‌های او و ابراهیم قاسمپور هم به جایی نرسید و تاج با دو گل از ایرج دانایی‌فرد حریف را شکست داد. خاکسار تهرانی، ‌سعید مراغه چیان‌،‌ مصطفی مسلمی‌،‌ آندرانیک اسکندریان‌،‌ حسن نظری‌،‌ اصغر حاجیلو‌، ‌شاهرخ مطیعی‌، ‌رضا نعلچگر‌،‌ هادی نراقی و مسعود مژدهی ترکیب تاج را در این بازی تشکیل دادند. شاهرخ بیانی‌،‌ نگارش و مجید نوروزی هم به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده بودند.

و بالاخره این که رقاصه‌ای در جنوب تهران به مامورین اطلاع داد که مردی به نام منوچهر با خودش تریاک حمل می‌کند‌. ماموران منوچهر را که یک کارمند دولتی بود بازداشت کردند و دیدند حرف رقاصه درست است‌. بعد مشخص شد که منوچهر با خانم رقاصه ارتباط داشته اما او را رها کرده بود و خانم هم این گونه از او انتقام گرفته است.

کدخبر: ۴۳۸۰۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر