کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۴۱۳۵
تاریخ خبر:

یک کارمند وزارت خارجه به اتهام جاسوسی به حبس محکوم شد

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: کمال امیر بیک کارمند وزارت خارجه به جرم جاسوسی به ۱۰ سال حبس و اخد ۲۷۰ هزار دلار محکوم شده است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری امروز خود اظهار کرد: در راستای اجرای مجازات‌های جایگزین حبس، ۲۹۶۱۱ مورد در ۶ ماه تبدیل شده که ضرورتی نداشته به زندان بروند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها مراقب باشند کسی که حبسش جایگزین شده، کار یا خدمتی که از او خواسته شده را انجام بدهد وگرنه به ضررش تمام می‌شود. برای ۱۱ درصد از افرادی که در نیمه نخست امسال حکم حبس گرفته‌اند، حکم جایگزین حبس صادر شده است که این میزان برای احکام حبس سال ۹۶، به میزان ۷ درصد و سال قبل از آن ۳٫۵ درصد بوده است.

سخنگوی قوه‌قضاییه درخصوص بخشنامه اخیر رییس قوه‌قضاییه مرتبط با بانک مرکزی گفت:‌ همه متفق‌القولند که نظام بانکی باید اصلاح شود. کارهایی شده ولی کافی نیست. در شرایط تحریم نیاز به این اصلاحات داریم. پیشنهاد رئیس بانک مرکزی بوده که شورا از اختیاراتش قبل از تصویب استفاده کند. اصلاحیه‌ای در جلسه اخیر شورای عالی به وجود آمد که بر مبنای تصمیمات شورای عالی، کسی نتواند آن را در دیوان عالی و سازمان بازرسی شکایت و متوقف کند.

معاون اول قوه‌قضاییه گفت: ۹۶ نفر از افرادی که در کف خیابان یا سایت‌ها در مسئله ارز و سکه اخلال می‌کردند بازداشت شدند که۲۶ نفر با قرار، الان آزاد هستند.

محسنی‌اژه‌ای همچنین از صدور کیفرخواست برای ۱۳ نفر در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه خبر داد و گفت: پرونده ۷ نفر از متهمان واردات خودرو نیز با صدور کیفرخواست، به دادگاه ارسال شده است.

تعونی اعتبار دومان و توکان ۶ نفر، ولیعصر ۲نفر، البرز ایرانیان ۲، ککنر سازی ایران ۴ نفر

با جعل عنوان و ادعای ارتباط نسبی و سببی کلاهبرداری میکنند ، معتقدم که اینها به اعتبار دستگاه قضایی خدشه وارد میکنند، خود را قاضی معرفی می کنند

کدخبر: ۲۳۴۱۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • pars

    چرا اعدام نمیکنید تا دیگران جرات اینکارو نداشته باشن