کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۵۷۹۹
تاریخ خبر:

یک عده ابله انتقاد می‌کنند چرا اینترنت را قطع کردند !

جماران نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که قطع اینترنت مربوط به امنیت ملی است اما متاسفانه یک عده ابله انتقاد می‌کنند که چرا آن را قطع کردند.

محمدکاظم انبارلویی، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است وارد فتنه‌ای شدیم که می‌توان گفت فتنه سوم بعد از سال‌های ۷۸ و ۸۸ بوده است. هر ۱۰ سال گرفتار یک نبرد نرم با آمریکایی‌ها می‌شویم. دولت در این زمینه کوتاهی‌هایی کرده و مردم نیز به همان کوتاهی‌ها اعتراض دارند. در واقع این وسط با اجرای این طرح، نمک تازه‌ای روی زخم محرومین و مستضعفین پاشیده شد.

مشروح سخنان انبارلویی را در ادامه می‌خوانید؛

- اصولگرایان درباره اتفاقات اخیر سکوت نکرده‌اند و بیانیه‌های مختلفی دادند. برای نمونه، حزب موتلفه اسلامی هم در اعلام مواضع دبیرکل و هم حزب در این ارتباط موضع گیری کرد. همچنین رجال اصولگرا مفصل در این رابطه حرف زده و تحلیل ارائه کردند.

اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر رخ داد مسأله‌ای اجتماعی و اقتصادی بوده است. اصل مسأله اصلاح قیمت بنزین نیز مسأله‌ای کارشناسی بوده که دولت پای آن ایستاده است. از آنجا که دولت فعلی ناکارآمد است، در نحوه و زمان اجرای این طرح دچار اشتباهاتی فاحش شد. در حالی که ما همواره مورد تهاجم سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا هستیم و باید حواس خود را بیشتر جمع کنیم.

- دولت به دلیل ناکارآمدی و کاربلد نبودن نتوانست طرح اصلاح قیمت بنزین را به درستی اجرا کند و چون توطئه اراذل و اوباش سیاسی همراه این پدیده شد، خسارت‌های زیادی به کشور وارد آمد. شما ببینید ما ۱۱۴۸ شهر در کشور داریم و در بیش از ۱۰۰۰ شهر هیچ اعتراض و تظاهراتی نظیر بانک آتش زدن و به آتش کشیدن خانه مردم رخ نداد. بی تردید در شهرهایی که دچار آشوب شدند جریان نفاق و سلطنت‌طلب و سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل فعال بودند و رسانه‌های دشمن نیز پنهان نمی کردند که چنین غائله ای را به وجود آوردند.

- مردمی که معترض واقعی بودند وقتی ماجرا را فهمیدند، دور آشوبگران را خالی کردند و این غائله در عرض ۴۸ساعت جمع شد. در حالی که اگر مردم معترض بودند اعتراضات هفته‌ها به طول می انجامید. و لذا دیدیم که پس از خوابیدن غائله و آشوب، همین مردمی که به نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین اعتراض داشتند به خیابان ها ریخته و از نظام دفاع کرده و اقدامات شرورانه منافقین و سلطنت طلبان را محکوم کردند. این موارد نکاتی بود که در بیانیه های اصولگرایان و رهبران سیاسی اصولگرا مطرح شدند. در این میان، مطلبی که بسیار مهم بوده بیانیه مربوط به سران فتنه و ۷۷ نفر از اصلاح طلبان بود که رسما از سلطنت طلبان و آشوبگران دفاع کردند.

- کسانی که چنین تحلیل وارونه‌ای دارند که اصولگرایان هر اتفاق و اعتراضی در کشور را آشوبگری و فتنه می‌دانند، یا مطلع هستند یا اینکه اطلاعی ندارند. ما هر سال دهها یا چه بسا صدها اجتماع مسالمت آمیز مردم را حتی بدون مجوز وزارت کشور داریم. شما اگر گاهی از جلو وزارت آموزش و پرورش یا وزارت صمت حرکت کنید خواهید دید عده ای جمع شدند و شعار می دهند و در مجموع معترض هستند. یا در مسأله موسسات مالی و اعتباری تا مدت ها شاهد اعتراض مالباختگان در مقابل مجلس و جاهای دیگر بودیم، اما هیچ موقع نتیجه این اعتراضات تخریب و شعار علیه نظام نبوده است. از این رو، با اینکه هیچ مجوزی برای آن اجتماعات صادر نشده بود، ولی نظام اعتراض آنها را به رسمیت شناخت. صدایشان را شنیده و مسائل آنها را حل کرده است.

- بنابراین ما یک حق اعتراض مشروع و قانونی داریم که نیازی به مجوز وزارت کشور هم ندارد. اعتراضی که نظام به رسمیت می شناسد همین است. اما یک حق قمه کشی و چاقوکشی هم هست که سران فتنه و دشمنان اسلام برای خود قائلند. مانند شورشی که در ۳۰خرداد سال ۶۰ انجام شد. ترورها و انفجارهایی که رخ داد و ۱۷هزار نفر از ملت ایران را کشتند. لذا حق قمه کشی با حق اعتراض متفاوت است. امروز اعتراض‌ها از سوی نظام به رسمیت شناخته شده و حتی مردم بدون اخذ مجوز دست به اجتماع می‌زنند.

- سران قوا دورهم جمع شدند و تدبیری به کار بستند. بعد از این تصمیم درباره سهمیه بندی بنزین، دولت نیاز به حمایت نظام داشت و این کار هم انجام شد. نظام در چنین مواقعی باید پشت دولت باشد. اگر این پشتیبانی را نکند که دولت ساقط می‌شود. نباید فراموش کنیم که این دولت، دولتی مشروع و قانونی است و با اینکه اشتباهات زیادی دارد اما نمی‌توانیم بگوییم تصمیم اخیرش اشتباه بوده است. اعتراض‌ها بیشتر به زمان و نحوه اجرای این طرح صورت گرفت که مسئولیتش با دولت بود.

امروز نیز دولت باید مسئولیت خود را در این رابطه بپذیرد. شما ببینید که در دولت قبل، همیشه رئیس جمهور می‌آمد و با مردم حرف می‌زد و به نوعی آنها را توجیه می‌کرد. مثلا درباره قطع اینترنت که آنقدر غوغا راه انداختند. در این وقایع هم اینترنت را قطع کردند تا اتصال سلطنت‌طلبان و منافقین با اتاق فرمان خود در خارج از کشور قطع شود.

متاسفانه یک عده ابله انتقاد می‌کنند که چرا اینترنت را قطع کردند. این مسأله ای مربوط به امنیت ملی است. نظام و دولت وقتی مصالح و منافع ملی مطرح می شود یکپارچه عمل می کند.

کدخبر: ۲۹۵۷۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر