کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۴۷۳۳
تاریخ خبر:

یک انگلیسی عاشق‌پیشه در‌ سرزمین ژرمن‌ها

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | این خانم همدم جناب هیتلر بوده‌اند اما اشتباه نکنید. خانم اوا براون نیستند. خانمی هستند به نام یونیتی میفورد که دل به هیتلر داده بودند و رقیب عشقی اوا براون بودند. یونیتی عاشق شمایل هیتلر شد و از انگلستان به مونیخ آمد تابتواند هیتلر را ملاقات کند.

در سال ۱۹۳۴ اندکی بعد از به قدرت رسیدن هیتلر. او برای جلب توجه هیتلر ۹ ماه به شکل مستمر به رستورانی رفت که هیتلر هم آنجا غذا می‌خورد و بالاخره باب صحبت و آشنایی باز شد. میفورد به حلقه معتمدین هیتلر راه یافت و کم کم مطالبی در روزنامه‌های طرفدار نازی‌ها از او چاپ شد و خشم اوا براون معشوقه هیتلر را برانگیخت که در خاطراتش یونیتی را به زمختی جنگجویان باستانی توصیف کرده بود.

اما آغاز جنگ در سال ۱۹۳۹ موجب شد تا هیتلر رابطه‌اش با یونیتی میفورد سرد شود. یک انگلیسی طرفدار نازی‌ها در آلمان به چه دردی می‌خورد؟‌ یونیتی دچار افسردگی شد و در نهایت به خودکشی با تپانچه روی آورد.

اما زنده ماند و هیتلر بعد از پرداخت هزینه‌های دوا و درمان خانم او را به سوئیس فرستاد تا از شر طعنه‌های اوا براون هم راحت شود. یونیتی میفورد تا سال ۱۹۴۸ زنده ماند اما هیچوقت به حالت عادی برنگشت و در نهایت مننژیت حاصل از وجود گلوله در سرش او را به کشتن داد.

کدخبر: ۳۰۴۷۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر