کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۲۲۱۰
تاریخ خبر:

یکی برای کریس رونالدو آی‌پاد جدید بخرد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس هنوز از دستگاه پخش کننده موسیقی قدیمی اش استفاده می کند.

یوونتوس روز گذشته موفق شد با تکیه بر درخشش فوق العاده کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و هت تریک این بازیکن در اولین بازی سال جدید، با چهار گل کالیاری را مغلوب کرده و شروعی درخشان را در سال ۲۰۲۰ تجربه کند اما تصاویر جالبی از هنگام رسیدن بازیکنان یووتنوس به استادیوم پیش از دیدار مقابل کالیاری منتشر شده است. در این تصاویر مشخص است دستگاه پخش کننده موسیقی متعلق به رونالدو، یک آیپاد قدیمی بوده که در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی اپل منتشر شده و در سال ۲۰۱۷ نیز دیگر تولید آن متوقف شده است.

با وجود تغییرات فراوان و ورود نمونه های بسیار پیشرفت تر به بازار، کریستیانو رونالدو هنوز ترجیح می دهد از این دستگاه قدیمی برای موسیقی گوش دادن استفاده کند و این رویه در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به نظر می رسد رونالدو در روزهای حضور در منچستریونایتد و مقطعی که تازه این دستگاه وارد بازار شده بود آن را خریده و هنوز هم حفظ کرده است. رونالدو در دیدار مقابل کالیاری نمایش فوق العاده ای داشت و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل، آمادگی خود برای تکرار روزهای درخشان سال گذشته را اعلام کند.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۰۲۲۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Farshidsalehi

    آي پاد نه ايرپاد???

  • Msina

    اصولا خارجی ها و آنهایی که ثروتمند هستند ، خیلی در بند این چیزها نیستند. چیزی که می بینیم، حتی گوشی همراهش هم بروز نیست. آنها که می خواهند خودشون رو به نمایش بگذ ارند در بند این جریانات هستند.

  • Vahid.as

    ايرپاد منظورتونه ديگه ?