کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۱۴۸۳
تاریخ خبر:

حمله به صفحه علی کریمی بخاطر آرات و به‌رهبری تتلو

ورزش سه: بعد از آنکه در اینستاگرام آرات حسینی، تصویر بلاک شده صفحه‌اش توسط علی کریمی انتشار پیدا کرد، تتلو که از خواننده‌های پُرحاشیه و علاقه‌مند به آرات است، به حمایت از این فوتبالیست کم سن و سال پرداخت و در حالی که در گذشته به علی کریمی علاقه‌مند بود، علیه او مطالبی منتشر کرد.

همین اتفاق و پیام‌های پُرشماری که تتلو علیه علی کریمی درج کرد، موجب شد تا هواداران این خواننده به صفحه اینستاگرام علی کریمی هجوم ببرند و علیه او فحاشی کنند که این اتفاق با واکنش هواداران کریمی نیز همراه بود و موجب شده تا این لحظه بیش از ۵۵ هزار کامنت زیر پست آخر او گذاشته شود.

پس از این اتفاقاتِ چند ساعته، آرات حسینی در ویدئویی کوتاه گفت: «تتلو انقدر خودتو ناراحت نکن. من بالاخره یک روز به بارسلونا یا رئال میرم و توپ طلا رو می‌گیرم. وقتی توپ طلا را گرفتم، تمام مردم دورم را می‌گیرند و … .»

علاوه بر آن، پدر آرات حسینی ویدئوی دیگری از او منتشر کرد که در آن، آرات می‌گوید: «الان داشتم فکر علی کریمی رو می‌کردم. همه رو دریبل زد. پیش کرنر رفت و به دروازه‌بان هم یک پا- دو پا و بعد گل زد. توی واقعی هم از این کارها کرده. البته الان دیگه مربی شده ولی بازم می‌تونه یک پا- دو پا و دریبل بزنه ولی دیگه نمی‌تونه فوتبال بازی کنه. مربی شده و گذشته. خیلی خیلی دوستش دارم.»

بعد از این جنجال‌های چند ساعته، پدر آرات عکسی که در اینستاگرام از بلاک شدن صفحه فرزندش توسط علی کریمی گذاشته بود را برداشت تا به نوعی به این حواشی خاتمه دهد.

پس از گذشت چند ساعت از این جنجال‌ها، پدر آرات حسینی مجددا تصویری در اینستاگرام فرزندش منتشر کرد و ضمن اعلام خبر رفع بلاک توسط علی کریمی‌، پیامی برای او نوشت که می‌تواند موج جدیدی از حواشی را به همراه داشته باشد.

کدخبر: ۳۲۱۴۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر