کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۸۰۷۸
تاریخ خبر:

گلمحمدی: فردا نامه قطع همکاری با پرسپولیس را می‌زنم

یحیی گل‌محمدی به دلیل وضعیت باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داده است.
به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد که باعث تعجب خبرنگاران شد. او در این مصاحبه تصویری با اشاره به مدیران پرسپولیس گفت تنها چیزی که از آن ها شنیده «دروغ» بوده و با این وضعیت نمی‌تواند کار کند.

* ماموریت داشتیم بازیکنان را حفظ کنیم اما…
از هفته گذشته تمرینات خود را شروع کردیم تا برای لیگ قهرمانان آسیا به آمادگی کامل دست پیدا کنیم. درگیر نقل و انتقالات بودیم و دو ماموریت داشتیم تا بازیکنانی که تیم را قهرمان کرده بودند را حفظ کنیم و هم بازیکنان جدید بگیریم. خیلی از بچه ها مثل بیرانوند و استوکس در طول فصل جدا شدند و علیپور هم امروز جدا شد و ترابی هم هفته گذشته. ما چند نفر مصدوم داشتیم اما جای آن ها بازیکن گرفتیم و لیست خروجی هم به آن صورت نداشتیم.

* تمرینات اکثرا با نفرات ناقص بوده
در چند وقت گذشته انرژی زیادی از ما واقعا گرفته شد و اکثر تمرینات ناقص و بدون بازیکنانی بود که باید باشند. امروز فکر کنم بشار رسن کارش درست شده و از امروز قرار شده بیاید تمرین اما بازیکنان خوبی را از دست دادیم مثل ترابی و علیپور. خیلی دوست داشتیم کارمان باشند و فصل جدید و لیگ قهرمانان آسیا را با آن ها آغاز کنیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برایشان هم آرزوی موفقیت میکنم. خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند و از آن ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

* دو ماه پیش گفتم تمدیدها را شروع کنید
نمی‌خواهم ذهن هواداران را ناراحت کنم ولی مشکلاتی داریم که بعضی موقع ها قابل گفتن نیست. هنوز نتوانستیم با بازیکنان کامل خود تمرین کنیم و این اتفاق نیفتاده است. علی رغم نامه هایی که زدم و صحبت هایی که از دو ماه پیش با باشگاه پرسپولیس داشتم، تمدید ها رخ ندادند. آن موقع گفتم از همین امروز به فکر تمدید قرارداد بازیکنان باشند تا بعد از اتمام لیگ و جام حذفی به مشکل نخوریم و تمرکزمان روی تمرینات باشد اما انقدر دیر جنبیدیم که الان باید با تیم ناقص تمرین کنیم.

* تنها چیزی که شنیدم دروغ بود
یک هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم اما هنوز یک تمرین کامل نداشته ایم و رقیبانی داریم که با جذب چند بازیکن گرانقیمت برزیلی و اروپایی که به اندازه بودجه چند سال باشگاه پرسپولیس هستند، آماده این رقابت‌ها می‌شوند و باید با این تیم ها رقابت کنیم. تنها چیزی که چند روز شنیدم دروغ بوده.

* فردا نامه قطع همکاری می‌فرستم
فردا نامه قطع همکاری خود را به باشگاه پرسپولیس خواهم داد و بعد از لیگ قهرمانان آسیا از این تیم احتمالا جدا خواهم شد. به خاطر تعهد به هواداران و بازیکنان تا لیگ قهرمانان در این تیم ماندیم، خودم خسته شدم از این همه دروغ. کسی که باید بفهمد خودش می‌فهمد. قرار بود به بازیکنان پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداده است. بازیکن جدید پرسپولیس از جیب خود رضایت نامه‌اش را داده است و آنها نگران هستند. اگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند اعلام کنند، من اینطور نمی‌توانم کار کنم.

کدخبر: ۳۴۸۰۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • safa345

    فقط اگه همدست رییس باشگاه باشی میتونی تو باشگاه کار کنی ادم صاف ساده نمیمونن تو ب اشگاهای ایران دوام بیارن یاباید بخوری حر ف نزنی یا از باشگاه بری