کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۷۲۲
تاریخ خبر:

گفتگوهای قشنگ؛ دو مصاحبه سینمایی و یک ‌اقتصادی

روزنامه هفت صبح | یک: در دو روز گذشته دوتا گفت‌وگوی شیرین سینمایی در پلتفرم‌های فضای مجازی دیدم.در اولی فریدون جیرانی در مصاحبه‌هایی که برای فیلیمو انجام می‌دهد میزبان ویشکا آسایش بود.مصاحبه فوق‌العاده جذابی از آب درآمد به‌خاطر لحن راحت و صمیمی ویشکا و روایت‌های دست اولی که از زندگی پرفرازونشیب او در مقابل سوالات حساب شده جیرانی در اختیار تماشاگر می‌گذاشت.

اینکه ویشکا،‌نوه شین پرتو ادیب و سیاستمدار دوره پهلوی اول و دوم است و خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار پرسابقه ایرانی که هنوز برخی ریزه‌کاری‌هایش در صحنه قتل یکی از برادران آب منگل در حمام در فیلم قیصر در کلاس‌های فیلمبرداری سیاه و سفید تدریس می‌شود ‌و اینکه مادرش سال‌ها در انگلیس پانسیون بوده و خودش هم به همراه خواهرش در سنین ۱۴ و ۱۵سالگی یک‌سال درآلمان و دور از خانواده پانسیون بوده‌اند و بعد از یک‌سال در دسیسه‌ای خواهرانه،‌سرخود به ایران باز می‌گردند. در سال ۱۳۶۷٫

از مهارتش در نوازندگی پیانو گفت و از علاقه‌اش به معلم پیانو‌اش و از مهمانی‌های خانوادگی که در همین مهمانی‌ها توسط محمدرضا شریفی‌نیا برای بازی در نقش قطام انتخاب می‌شود در حالی که فقط ۲۲سال داشت.گفت‌وگوی جذابی بود و تو می‌فهمی این حس مثبتی که ویشکا آسایش در فیلم‌هایش منتقل می‌کند از چه نوع زیستنی حاصل شده است.

* دو: گفت‌وگوی دوم مربوط به آرت تاکس است.جایی که رضا کیانیان شرح می‌دهد که در دوران دانشجویی‌اش و بازیگری در تئاتر،‌چگونه برای تست دادن در نقش علی عابدینی فیلم هامون انتخاب شده بود.آن هم به وسیله عزت‌الله انتظامی.کیانیان با شیرینی و ملاحت روزی را که در قالب یک جوان گمنام به ملاقات مهرجویی رفته تا او را تست کند شرح داده و اینکه مهرجویی با دیدن قد و قامت کیانیان (که اتفاقا قد و قامت مقبولی است) با لحنی نه چندان محترمانه به او گفته که:‌نه …به درد ما نمی‌خوری.

* سه: حرف گفت‌وگو شد، گفت‌وگوی مفصلی هم دیدم از صادق الحسینی اقتصاددان جوان با محمود احمدی‌نژاد برای سایت اقتصاد آنلاین.خب جریان مصاحبه به شکلی پیش رفت که همه اذعان دارند برتری با رئیس‌جمهور اسبق بوده. تسلط احمدی‌نژاد روی دیدگاه‌های اقتصادی‌اش موجب شد که در طول این مصاحبه بلند صادق الحسینی در موضع دفاعی باشد و تلاش‌هایش برای بیرون آمدن از این وضعیت عموما به در بسته می‌خورد. به هرحال می‌دانم که احمدی‌نژاد به احتمال زیاد از جریان سیاسی کشور دور خواهد شد و احتمالا در انزوای رسانه‌ای قرار می‌گیرد اما منصفانه بگویم از این گفت‌وگو جا خوردم.

کدخبر: ۳۹۷۷۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر