کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۵۷۲۱
تاریخ خبر:

گزارشی درباه قتل خواهر و خواهرزاده با سم

روزنامه هفت صبح | روز دوشنبه، دوم تیرماه سال جاری حوالی ساعت هفت عصر، در پی اعلام مرگ مشکوک چهار عضو یک خانواده و کشف اجساد آنها از داخل چاه آب منزل‌شان واقع در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام شدند.

با حضور کارآگاهان در محل حادثه، جسد زنی ۴۵ساله به‌همراه اجساد سه‌فرزندش که شامل یک پسر ۱۶ساله و دو دختر ۱۱ و ۱۳ساله بودند، توسط ماموران آتش‌نشانی از داخل چاه ۲۰متری منزل‌شان بیرون آورده شدند.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس، برادر بزرگ زن متوفی با مراجعه به مأموران اظهار داشت: چندساعت قبل از کشف اجساد، برای دیدار با خواهرش به منزل آنها آمده بود و از غیبت خواهرش و بچه‌هایش متعجب می‌شود که پس از سه‌ساعت پیگیری و جست‌وجوی بی‌نتیجه، با کمک اعضای خانواده و همسایگان اقدام به جست‌وجوی دقیق تمام نقاط منزل می‌کنند که در پی گشتن منزل خواهر یکی از برادرانش، با مشاهده اجساد خواهر و فرزندانش در درون چاه آب بلافاصله با آتش‌نشانی و پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرد.

*** صحبت‌های ضد و نقیض خانواده
سردار قنبری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان تحقیق از اعضای خانواده با اظهارات ضد و نقیض برادر کوچک‌تر متوفی، که اولین‌بار اجساد را داخل چاه آب پیدا کرده بود، مواجه شده و به او مشکوک می‌شوند. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک‌سری اقدامات تخصصی، شک کارآگاهان پلیس به یقین تبدیل شده و پس از هماهنگی قضایی برادر کوچکتر این زن به اتهام قتل دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می‌شود.

این متهم ۲۸ساله که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به جنایت ارتکابی اعتراف و اقرار کرد که به‌دلیل یک‌سری مسائل مالی به مدت دوسال با خواهر خود اختلاف داشته و به همین‌دلیل تصمیم به قتل او می‌گیرد. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان درخصوص نحوه ارتکاب قتل توسط متهم، گفت:

او با مراجعه به منزل خواهرش اقدام به ریختن سم داخل غذا کرده و از منزل خارج شده که پس ازگذشت دوساعت با مراجعه مجدد به منزل، اجساد آنها را داخل چاه آب انداخته است. به گفته سردار قنبری، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. به گفته‌ افراد محلی، اختلاف مالی این خواهر و برادر بسیار کم بوده است.

کدخبر: ۳۳۵۷۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر