کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۶۵۲۲
تاریخ خبر:

کنسرت خانم پکان در تهران نا‌آرام

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۵۷٫ صفحه اول دوباره به شکل کامل به ناآرامی‌های ایران اختصاص دارد. دستگیری ۲۱۹ نفر در تظاهرات تهران، ‌حمله گارد به دانشجویان در زمین چمن دانشگاه تهران و تحسین حزب توده توسط حزب کمونیست ایتالیا به‌خاطر ناآرامی‌های اخیر. مهمانی سفارت ترکیه بوده و فرحناز و چندین چهره دیگر از‌جمله داریوش همایون و منوچهر گنجی حضور داشته‌اند و آژدا پکان به اجرای برنامه پرداخته و خبرنگار اطلاعات به مقایسه پرفورمنس پکان با امل ساین پرداخته و نتیجه گرفته که امل ساین ایرانی‌پسند‌تر است و آژدا پکان به تماشاگران کلا «پا» نمی‌دهد!

مدیرکل‌های وزارت دارایی قرار بوده به شکل تشویقی با هواپیما به کیش فرستاده شوند که با تغییرات در وزارتخانه با اتوبوس به بابلسر رفته‌اند و کلی از این مسئله شاکی هستند. در سینما کریستال تبریز و زیر صندلی‌ها یک بمب منفجر شده که خب خوشبختانه تلفاتی نداشته است‌. وضعیت بازارها در شهرهای مختلف به‌خاطر تظاهرات و ناآرامی‌ها به شکل نیمه‌تعطیل هستند. در صفحه ۷ مصاحبه‌ای با اسفندیار منفرد‌زاده کار شده که در آن نقل شده که مرتضی حنانه او را به کش رفتن موسیقی میکیس تئودوراکیس برای ساخت فیلم قیصر متهم کرده بود و با شکایت منفردزاده کار به دادگاه کشیده بود.

منفردزاده گفته که در نوجوانی و در دوره دبیرستان در کافه‌های درجه دو و سه جنوب‌شهر ساز می‌زده است. در صفحه ۱۱ نوشته شده که سود هر کاست نوار در طول ماه ۹۰۰ هزار تومان برای تهیه‌کننده خواهد بود. فیلم عذاب ساخته برایان دی‌پالما و فیلم مرد عاشق زن هوسباز با شرکت خانم ادویژ فنک در سینماهای تهران اکران شده‌اند که فیلم دومی برای زیر هجده سال ممنوع است.

فیلم کلک نزن خوشگله با شرکت ناصر ملک‌مطیعی و شورانگیز هم به اکران رسیده است. حمید مظفرپور تازه‌داماد اهل روستای دولت‌آباد بافت که در حجله زفاف همسر خود شایسته بلاشی را به قتل رسانده، دلیل این امر را رابطه داشتن همسر جوانش با مردی به اسم یوسف بختیاری ذکر کرده است. پزشک قانونی با معاینه جسد نوعروس ناکام اعلام کرده که او باکره بوده و اتهام قاتل دروغ است.

۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۵۷٫ بالای صفحه اول، تیتر و گزارش‌ها مربوط به تظاهرات در اهواز است. محمدرضا و فرح هم رفته‌اند صوفیه در بلغارستان. دانشکده نفت آبادان و دانشگاه اصفهان بالکل تعطیل شده‌اند. در صفحه ۵ گزارش شده که اردبیل ارزان‌ترین شهر ایران در سال ۵۶ بوده و اهواز گران‌ترین! در صفحه ۱۷ از افزایش کیف‌زنی در تهران شکایت شده و آمار داده که هر روز کیف ۵۰ زن قاپیده می‌شود. سینما لیدو فستیوال مرور فیلم‌های وثوقی را گذاشته که هیچکدام از کارهایش با مسعود کیمیایی در آن فهرست نیست.

تیم ملی ایران در جشنواره فوتبال پاریس به ملاقات اف‌سی بروژ رفته و به نتیجه مساوی یک - یک رسیده. نیمه اول ایران تیم برتر بوده و گل اول را هم روی درخشش انفرادی ابراهیم قاسمپور به‌ثمر رسانده اما در نیمه‌دوم تحت تاثیر بازی هجومی حریف قرار گرفته و مدیون ناصر حجازی بوده که از گل شدن سه‌ ضربه خطرناک مهاجمان بروژ جلوگیری کرده است.

اف‌سی بروژ ۱۰ روز پیش در فینال باشگاه‌های اروپا مقابل لیورپول بازی کرده بود اما نویسنده اطلاعات می‌نویسد که از آن تیم فقط ۵ بازیکن در زمین بودند و ستاره‌های اصلی روی نیمکت بوده‌اند. و این‌که در این بازی دوباره مصدومیت حسن روشن عود می‌کند و حتی احتمال از دست دادن جام جهانی هم وجود دارد. و بالاخره این‌که در بازی دیگر جشنواره پاریس تیم ملی هلند دو‌بر صفر پاری‌سن‌ژرمن را مغلوب کرده است.

کدخبر: ۴۵۶۵۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر