کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۵۷۵۳
تاریخ خبر:

کمیته حقیقت‌یاب در سراوان حضور می‌یابد

نماینده چابهار در اطلاعیه ای درباره حوادث اخیر سراوان نوشت: با اعلام گزارش نهایی،تمام توان و تلاش خویش درجهت برخورد قانونی با عاملین و قاصرین این حادثه تلخ را بکار خواهیم گرفت. معین الدین سعیدی در این اطلاعیه نوشت: درشرایطی که بدلیل نبود اشتغال پایدار و محدودیت زیرساختها،مرزنشینان استان برای ارتزاق و معیشت خویش مجبور به پیشه کردن مشاغل کاذب و پر مشقت ازجمله شغل پر ریسک سوخت بری هستند تا با اندک درآمد ناچیز حاصل آن عزت نفس خویش را حفظ نموده و گذران زندگی نمایند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه تلخ اعلام می دارم در جهت پیگیری و احقاق حق قانونی ولی نعمتان خویش، از همان ساعات اولیه تاکنون به همراه برادر گرانقدرمان جناب آقای دکتر ملک فاضلی نماینده محترم سراون جلسات فشرده و مستمری با معاونت محترم رئیس جمهور،معاون امنیتی وزات کشور و کمیسیون امنیت ملی در این راستا تشکیل دادیم و در نهایت مقرر گردید «کمیته حقیقت یاب جهت بررسی همه ابعاد و جوانب حادثه مذکور» روز شنبه در منطقه حضور یابد. قطعا پس از اعلام گزارش نهایی،تمام توان و تلاش خویش درجهت برخورد قانونی با عاملین و قاصرین این حادثه تلخ را بکار خواهیم گرفت.

لذا ضمن تاکید بر خط قرمز بودن مقوله امنیت از همه اقشار مردم اعم از ،معتمدین ،متنفذین،جوانان و علمای گرانقدر تقاضا دارم در این برهه حساس با حفظ آرامش و اعتماد به خادمین خود در مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه و برخورد قانونی از هرگونه حرکت احساسی و فراقانونی جلوگیری بعمل آورده تا بتوان با وضع قوانین لازم، اشتغال پایدار و معیشت آبرومندانه ای را به مرزداران غیور استان هدیه داد. همچنین از کلیه مسئولین سیاسی،نظامی و امنیتی خالصانه، خاضعانه تقاضا داریم خود را جای خانواده های داغدار این حادثه قرار داده، و با حفظ خونسردی و مدارا با مردم در جهت بازگشت آرامش از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

کدخبر: ۳۷۵۷۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر