کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۶۵۵۱
تاریخ خبر:

کمک هزینه کرونا در سوئد چقدر است؟

روزنامه هفت صبح | سوئد امکانی را فعال کرده که طبق آن افرادی که شامل گروه‌های ریسک یا در خطر ابتلا بیماری کووید-۱۹هستند، می‌توانند درخواست کمک هزینه کنند.به گزارش رادیو سوئد، این کمک هزینه که در واقع کمک هزینه بیماری‌ قابل پیشگیری نامیده می‌شود برای افرادی در نظر گرفته شده است که شامل گروه‌های تحت خطر هستند و نمی‌توانند در جریان پاندمی کرونا سر کار بروند.

افرادی که شامل گروه‌های خطر می‌شوند دارای بیماری‌های مزمنی هستند که در صورت ابتلا به ویروس جدید کرونا زندگی‌شان ممکن است با خطر جدی مواجه شود. به همین دلیل شماری افراد ممکن است با حفظ احتیاط از رفتن به کار برای مدتی خودداری کرده باشند. اکنون دولت می‌خواهد که با این اقدام درآمد افراد آسیب‌پذیر را تضمین کند.

صندوق بیمه همگانی انتظار دارد موجی از درخواست‌ها را دریافت کند. درخواست به این کمک هزینه از طریق خدمات آنلاین روی صفحه اصلی صندوق بیمه همگانی امکان‌پذیر است. برای درخواست نیاز است تا تصدیق پزشک نیز وجود داشته باشد.

این کمک‌ها از اول ماه ژوئیه امسال پرداخت خواهد شد و تا آخر سال امکان دریافت کمک هزینه جدید به‌وجود آمده است. حداکثر این کمک هزینه در روز ۸۰۴ کرون تعیین شده است و تا ۹۰روز امکان استفاده از آن وجود دارد. ۸۰۴ کرون یعنی حدود ۹۱ دلار و دیروز در بازار تهران معادل دو میلیون و ۱۳۱ هزار تومان بوده است.

کدخبر: ۳۴۶۵۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر