کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۱۴۶
تاریخ خبر:

کمپین تحریم صداوسیما توسط چهره‌ها جدی‌تر شد

جدال فردوسی پور و مدیر شبکه سه در رسانه‌ها آشکار اما در درون صداوسیما پنهان بود، با این حال موقعیت فردوسی پور در تلویزیون و کنایه‌های او همیشه نشان می‌داد که اختلافاتی وجود دارد. تا اینکه رسما خداحافظی فردوسی پور با برنامه ۹۰ و شبکه سه سیما تایید شد. حالا به نظر می‌رسد برخی چهره‌ها از جمله پرویز پرستویی با درخواست راه‌اندازی کمپین برای عدم حضور در صدا و سیما (تحریم) بخواهند به کنار گذاشتن عادل فردوسی از برنامه نود اعتراض کنند.

به نوشته برترین‌ها ،‌چند روز پیش، محمد حسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما اعلام کرد تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما در عین حال از ظرفیت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های دیگر استفاده خواهد شد.
پیشتر عادل فردوسی پور اعلام کرده بود: به اطلاع می‌رسانم که اینجانب پیشنهاد ارائه شده در مورد پست قائم مقامی شبکه ورزش را نپذیرفته‌ام.
با گذشت ۴۸ ساعت از اعلام رسمی کنار گذاشتن فردوسی پور از برنامه نود و در حالی که مردم سرگرم مهیا شدن برای استقبال از بهار هستند اما ماجرای تلخ کنار گذاشتن فردوسی پور را یاد نبرده‌اند و به حذف ناگهانی فردوسی پور از برنامه ۹۰ همچنان معترض هستند.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که همیشه واکنش های متفاوت و جنجالی نسبت به موضوعات مختلف داشته است با انتشار پستی در حمایت از عادل فردوسی پور خواستار تحریم صدا و سیما از سوی چهره های مختلف شده است که احتمالا با واکنش مثبت سلبریتی ها مواجه خواهد شد.
پرستویی در صفحه اینستاگرام خود در حمایت از عادل فردوسی پور نوشت: اگه ورزشی هستند و برنامه ۹۰ رو دوست دارند، اگه ورزشکارانی که این برنامه براشون مهمه، در ایام عید در هیچکدام از برنامه‌های عید شرکت نکنند. بگذارید صداو سیما متوجه بشه که اگر هنرمندان ورزشکاران و فرهیختگان عرصه موسیقی ودیگر مفاخر نباشند، باید کرکره صدا و سیمارو پایین کشید.
بگذارید حتی مسئولین مهم مملکتی بدانند که این مدیران تازه بدوران رسیده نه تنها کار درستی نمیکنند بلکه روز بروز نارضایتی مردم و بیشتر می‌کنند.صدا و سیما متعلق به مردمه و انسان‌های لایقی که مردم دوستشون دارند.حرف زیاده و در یه پست نمیشه همه حرف هارو زد.یک بار هم شده بیاییم به حرف‌هایی که میزنیم عمل کنم. همین».

دایی و پروین صدا و سیما را تحریم کردند
غافلگیرکننده ترین واکنش را تا این لحظه علی پروین و علی دایی داشته‌اند. پروین و دایی از شناخته شده‌ترین چهره‌های ورزشی کشور اعلام کردند تا زمانیکه عادل با نود به روی آنتن نرود قدم به این رسانه نخواهند گذاشت.
آنها همچنین از تمام اهالی ورزش درخواست کردند که به حمایت از عادل صداوسیما را تحریم کنند.

کدخبر: ۲۵۲۱۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masina

    امروز بخش خبری ٢٠:٣٠، زادگاه محمد حسین ر نجبران و سکوی پرتاب وی از سال ٨٨، روی تص ویر پرستویی، خواهد گفت، “آقای بازیگر، هم ین رسانه بود که شما را چهره کرد و سلبریت ی شدید! ” اما اشتباه می کنند، چون سینما و صحنه بود که به بازیگران بزرگ ارزش داد و نه صدا و سیمای بسیج.

  • drmahda

    ینی یک نفر شایسته تر و آراسته تر از مدیر فعلی شبکه نبود؟!

  • nashibay

    عادل جات تو قلب و ذهن ماست

  • saber1369

    تلویزیون نه هفته صبح ،صداو سینما میلی رو تحریم کردن

  • asghar

    عنوان بیشعورترین مردسال تقدیم می شود به آقای فروغی به خاطر سعی در حذف عادل فردوس ی پور

  • asghar

    من فقط اینو میدونم که مملکت رو یه عده نف هم دارن اداره میکنن حذف فردوسی پور هم کا ر یکی از این نفهم هاست عادل حذف شدنی نیس ت

  • toto

    من هم تحریم میکنم

  • khordbin

    میبینم که قرمزا به تکاپو افتادن!

  • khordbin

    اون که رفته دیگه برنمیگرده، آدم یاد چهل سال پیش میافته!

  • chista

    منم دیگه پام رو تو صدا و سیما نمیزارم تا حساب کار دستشون بیاد.

  • ad1414

    چرا راحت یکی رو که مردم دوستش دارند راکن ار میگذارند. اقای فروغی تورو خدا به اسم نظام اینقد به نظام ضربه نزن

  • ahmad.d

    افسوس…!

  • Etzio

    فقط یه برنامه ۹۰ رو میدیدم از تلوزیون ای ران که اونم تعطیل کردن