کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۶۳۷۶
تاریخ خبر:

کلوپ پر‌رونق ‌صورتی‌ها در ایران و ‌‌جهان

روزنامه هفت صبح | صورتی از کمیاب‌ترین رنگ‌ها در ایران و البته جهان است؛ کمتر خریداری حاضر است خودرویش صورتی باشد مگر کسانی که واقعاً به این رنگ و خودروی‌شان عشق می‌ورزند.
*** کیا اپتیما
نسل سوم کیا اپتیما با چراغ‌ها و بدنه‌‌ کشیده و بدنه حجم‌دهی‌شده جزو یکی از موفق‌ترین سدان‌های کره‌ای در ایران است؛ خودرویی که خیلی سریع از رقیب هموطنش هیوندای سوناتا سبقت گرفت و دل مشتریان را ربود. حال همین خودروی اسپرت ۱۷۸ اسبی را با رنگ صورتی کمرنگ تصور کنید تا ببینید چقدر بر جذابیتش افزوده شده است.

*** لکسوس LFA
اگرچه در حال نزدیک ‌شدن به ۱۰ سالگی لکسوس LFA هستیم و دیگر این گودزیلای ژاپنی مانند روزهای اول عرضه‌اش خاص نیست اما کاور صورتی مات می‌تواند بار دیگر توجهات را به سوی آن جلب کند. با پیشرانه ۴٫۸ لیتری لکسوس می‌توانید از ۵۵۲ اسب بخار و حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتری لذت ببرید.

*** مرسدس بنز S500
خودرویی که اصلاً احتمالش نمی‌رفت با رنگ صورتی جیغ دیده شود! تصوری که همه از S500 داریم سدان فول‌سایز لوکس مشکی‌ای است که خودروی مخصوص ثروتمندان و اشخاص مهم است. عکس مورد نظر کلاس S نسل پنجم را به نمایش گذاشته است که در ایران هم محبوبیت بسیاری کسب کرد. S500 دارای ایزوله‌ترین کابین در سگمنت خود است.

*** میتسوبیشی میراژ
میراژ در سالی که گذشت شورولت اسپارک را کنار زد و توانست ارزان‌ترین خودروی نو در بازار آمریکا شود. رنگ صورتی پررنگ اتفاقاً به خوبی روی آن نشسته و دارای تناسب با میراژ ریزاندام است. اگر از شتاب ۱۳٫۸ ثانیه‌ای میراژ دلگیر شده‌اید، مصرف سوخت ۴٫۶ لیتری آن شارژتان می‌کند.

*** کادیلاک اسکالید
این غول آمریکایی حتی پتانسیل تبدیل ‌شدن به خودروی روسای جمهور زن را با حالت لیموزینی و رنگ صورتی زیبای خود دارد. این خودرو که مدل ۲۰۱۵ اسکالید است، وزن دو هزار و ۶۰۰ کیلوگرمی دارد که حرکت‌ دادنش تنها از موتور ۶٫۲ لیتری ۴۲۰ اسبی برمی‌آید.

*** رنو مگان CC
مگان CC از زمان معرفی‌اش در سال ۲۰۰۶ به عنوان کانورتیبلی ایمن شناخته می‌شود. نسخه صورتی مدل ۲۰۱۱ آن هم از جمله انتخاب‌های نامعمول در اروپا بوده که نمونه‌ای از آن را مشاهده می‌کنید. پیشرانه ۱٫۵ مدل پایه با توان ۱۱۰ اسب بخار اما تنها به درد رفت‌و‌آمد روزمره شهری می‌خورد.

*** وانت باردو
عضو ریش‌سفید این لیست مدت‌ها از دوره‌‌ چل‌چلی جوانی و کت‌و‌شلوار صورتی‌ پوشیدنش گذشته است. از این رو بهتر است به عنوان خودرویی نوستالژیک عضویتش در این کلوپ را خوشامد بگوییم. مالک خوش‌ذوق این پیکان چراغ‌های آن را باچراغ‌های جفت مدل جوانان عوض کرده تا یادی از ایام گذشته هم کرده باشد.

*** لامبورگینی آونتادور SV
برای کسانی که ۷۰۰ اسب بخار نیروی لامبو آونتادور راضی‌شان نمی‌کند، نسخه SV با ۷۴۰ اسب بخار و بدنه‌ای اسپرت‌تر گزینه‌ای جذاب به نظر می‌رسد اما شرکت تیونر ژاپنی لیبرتی واک از مالکان آونتادور SV هشت هزار دلار می‌گیرد تا کیت بدنه‌ای جالب با رنگ صورتی برای خودروی عزیزشان نصب کند که آن را هر چه بیشتر خاص‌تر کند.

توضیحات

کادیلاک اسکالید

توضیحات

وانت باردو

توضیحات

لکسوس LFA

کدخبر: ۳۷۶۳۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر