کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۲۲۳
تاریخ خبر:

کفتارهای ‌جاده‌ کن، فرح و آدامس الهه

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | صفحه اول روزنامه اطلاعات پنجشنبه ۱۲خرداد ۱۳۵۶،‌ ملتهب و پرهیجان است. خبر اصلی تقاضای حبس ابد برای مهاجمان جاده کن است که پریروز داستانش را نقل کردیم. چهار جوان ۱۸ تا ۲۲ساله که در جاده کن به یک سواری حمله کرده و مرد راننده را مجروح و در صندوق عقب حبس کردند و نامزد او را با خود به بیابان‌های فرحزاد بردند و بعد…. حالا ضربه این خبر به افکار عمومی آن را به تیتر یک روزنامه بدل کرده به‌خصوص که از قرار این گروه سابقه این کارها را قبلا هم داشته‌اند. اسم این جوان‌های متجاوز اینگونه بوده است:‌ داریوش حقیقی تبریزی،‌ حبیب باقری،‌ ناصر ذوالفقاری و رضا باقری.

دیگر عکس مهم صفحه اول به بازدید فرح از قلعه فلک‌الافلاک اختصاص دارد. در همین صفحه هم جنرال موتورز ایران قیمت شورولت نوا و بیوک ایران را اعلام کرده. شورولت نوا به قیمت ۷۷هزار تومان و بیوک ایران یا همان بیوک اسکای لارک ۹۶هزار تومان. در صفحه ۴ گزارشی کار شده از برخورد اتوبوس و یک کامیون در جاده زنجان - تهران که منجر به کشته شدن چهار مسافر اتوبوس و مجروح شدن ۱۲ نفر دیگر شده است.

فرید سیروند دانشجوی ایرانی مقیم انگلیس هم حین قایقرانی در رودخانه کمبریج غرق می‌شود. او به همراه همسر انگلیسی و برادر زن خود داخل قایق بوده که از قرار و به شکل مشکوکی پایش می‌لغزد و به داخل رود می‌افتد و به خاطر عدم آشنایی با فن شنا غرق می‌شود.
در صفحه ۵ گزارشی کار شده از روند توقف‌ناپذیر قیمت زمین و خانه در تهران.

در سوتیتر این گزارش آمده:‌ خانه در فرح‌آباد ژاله (پیروزی فعلی) هشت سال پیش ۸۷ هزار تومان و امروز (۱۳۵۶) ۸۵۰ هزار تومان/ زمین در جیحون شش ماه قبل متری ۱۹۰۰ تومان امروز ۱۰هزار تومان.در صفحه‌۱۲ گزارشی کار شده از کنسرت امل ساین در هتل هیلتون و حضور سفیر ترکیه و این عادت امل ساین که در هنگام اجرا به میان تماشاگران می‌آید و غافلگیری بزرگی که انجام داد و الهه خواننده ایرانی را که مهمان کنسرت بود به روی صحنه دعوت کرد و الهه فرصت پیدا نکرد حتی آدامس در دهانش را بیرون بیاورد و مجبور شد یک ترانه را با آدامس در دهان برای تماشاگران اجرا کند!

در صفحه ۶ خبرهایی از اطلاعات خرداد ۱۳۱۷ در ستون ۴۰سال پیش کار شده که درقسمتی از آن آگهی گم شدن یک سگ قهوه‌ای است: ‌سگ قهوه‌ای خیلی کوچک با بینی زخم شده که در خیابان لاله‌زار مفقود شده و از یابنده خواسته شده که آن را به مهمانخانه ایران تور در لاله‌زار تحویل دهد و مژدگانی دریافت کند.

نمی‌دانیم در ۸۳سال پیش بالاخره این سگ پیدا شده یانه. در صفحه‌۲۳ نوشته شده که هر روز ۵۰‌‌اتومبیل خلافکار در تهران با قفل چرخ از سوی پلیس روبه‌رو می‌شوند. در صفحه‌۲۸ برنامه‌های آخر هفته تلویزیون کار شده که خب دو سه تا نکته جالب درآنها وجود دارد. یکی فیلم برخیز عشق من از میشل لایزن با شرکت کلودت کلبرت که فیلم خوبی است و فیلم هفت تیرکش (گان فایتر) ساخته مشهور هنری کینگ بابازی گریگوری پک.

برنامه‌های شوی رنگارنگ هم اعلام شده است. در همین صفحه آگهی کنسرت بزرگ شارل آزناور در هتل شرایتون تهران هم درج شده که از قرار ۲۱ و ۲۲ خرداد با ارکستر مخصوص خود کنسرت خواهد داد. آزناور ارمنی تبار بود اما به بزرگ‌ترین خواننده قرن فرانسه بدل شد. بلیت کنسرت در صفحه فروشی‌های بتهوون و ال کوردوبس فروخته می‌شود.

کدخبر: ۳۹۴۲۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر