کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۵۱۲۳
تاریخ خبر:

کشف جسد بدون سر‌ زن میانسال‌ در ده ‌ونک

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | حدود ۱۵ روز پیش، اواسط بهمن‌ماه خانواده‌ای از زنجان به تهران مراجعه می‌کنند، چراکه خاله میانسالشان مفقود شده بود. آنها درباره مفقودی خاله ۶۲ ساله‌شان گزارش می‌دهند.

این زن میانسال که ساکن تهران بوده است، در این بازه زمانی خبری از او در دسترس نبوده و همین موضوع موجب نگرانی خانواده‌اش که در زنجان بودند می‌شود تا اینکه بعد از ۱۵ روز بالاخره روز شنبه، دوم اسفندماه، به در خانه خاله‌شان مراجعه می‌کنند؛ خانه‌ای قدیمی و دوطبقه که حدود ۸۰ متر بوده و خاله میانسال در طبقه دوم ساکن بوده است.

*** کشف جسد بدون سر
وقتی افراد خانواده به طبقه دوم مراجعه می‌کنند، در سرویس بهداشتی خانه، جسد این خانم ۶۲ساله را کشف می‌کنند. بررسی‌های وضعیت جسد، نشان‌دهنده این موضوع بوده که حدود دو هفته‌ای می‌شده که این فرد به قتل رسیده است. اما این جسد سر نداشته و کاملا جدا شده بوده است.

همچنین آثاری از خون یا درگیری در محل به‌هیچ‌عنوان وجود نداشت و همین موضوع این شک را برانگیخت که این زن میانسال یا در مکان دیگری به قتل رسیده و به خانه‌اش منتقل شده است یا قاتل، زمان کافی برای این موضوع داشته که آثار جرم و خون‌های ریخته‌شده را از محل حادثه بشوید. اگرچه در تحقیقات همسایه‌ها اعلام کرده بودند که آنها ندیده‌اند فردی، با خودش کیسه‌ای به داخل خانه حمل کرده باشد.

*** تحقیق از همسایه‌ها
برخی همسایه‌ها درباره ارتباطات مقتول اطلاعاتی را بیان کردند، اما نکته مهم این بوده که این خانم همسر موقت مردی میانسال بوده که مرد نیز در ده ونک ساکن بوده است. این مرد، پسری دارد که اعتیاد شدید به شیشه دارد و به گفته همسایه‌ها، این پسر به خانه زن میانسال رفت‌وآمد داشته و آخرین‌بار همسایه‌ها خودروی پژو ۲۰۶ مقتول را دیده‌اند که پسر مرد (همسر موقت مقتول) بر آن سوار بوده است.

*** سرقت از منزل
چندی پیش مقتول، در زمان حیات به چند تن از همسایه‌های خود اعلام کرده بوده که یکسری از اشیا و لوازم منزلش گم شده است، حتی از پول‌ها و لباس‌هایش نیز سرقت شده است. «حتی پول تلفن منزلم زیاد آمده و فهمیده‌ام از خط تلفنم با خارج از کشور تماس گرفته می‌شود».

او به یکی از همسایه‌ها درباره این موضوع گفته بوده: «این قضیه سرقت‌ها و اتفاقات را به پدر پسر معتاد، گفته‌ام و این پسر نیز که از این گفته‌ها ناراحت شده، مرا به قتل و کشتن تهدید کرده است.» همچنین آخرین‌باری که همسایه‌ها این پسر را دیده‌اند، او همراه خودش کیسه‌ای شبیه گونی برنج داشته و از خانه خارج شده .

فقط احتمال این موضوع داده شده که با توجه به زمان قتل و زمانی که این پسر با کیسه رویت شده، سر خانم داخل همان کیسه بوده باشد. همچنین خودروی مقتول نیز از جلوی منزلش برده شده است. درحال‌حاضر تحقیقات درباره این موضوع ادامه دارد و همچنان پسر این مرد که درواقع همسر موقت مقتول است پیدا نشده تا حقیقت مشخص شود.

کدخبر: ۳۷۵۱۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر