کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۶۶۵
تاریخ خبر:

کشفیات عجیب موادمخدر در روزهای گذشته

بازرسان گمرک در روزهای گذشته موفق به کشف خرمای حاوی تریاک، اسفنج تشک آغشته به تریاک، حشیش در سیم‌کشی کامیون، سلاح جنگی و ظروف نوشابه حاوی مواد مخدر، کفش و سبزی حاوی قرص شدند.

سخنگوی گمرک می‌گوید: در روزهای اخیر، یک محموله پستی خرما که بنا بود از طریق پست به مقصد انگلستان ارسال شود، با بررسی همکاران گمرک در بخش امانات پستی، ۲۵۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بین خرماها جاسازی شده بود کشف و ضبط شد. همکاران ما با مشکوک شدن به محموله ابر تشک که بنا بود به کانادا ارسال شود متوجه شدند که این ابرها آغشته به تریاک است و چهار کیلو و ۲۲۰ گرم ابر آغشته به تریاک نیز با صورتجلسه کشف در اختیار مقام ذیصلاح قرار گرفت.

به‌گفته سید روح اله لطیفی در دو محموله پستی دیگر به مقاصد انگلستان و استرالیا که به ترتیب کفش اسپرت و سبزی خشک شده بود ۲۳۷ عدد قرص دیانابول (در کف کفش جاسازی شده بود) و دو هزار عدد قرص متادون ۴۰ (در بین سبزی‌ها جاسازی شده بود) کشف و ضبط شد.

لطیفی در خصوص سایر کشفیات انجام شده گفت: کشف دو بسته حشیش به وزن ناخالص یک کیلو و ۵۰ گرم، در کانال سیم کشی زیر کانتینر کامیون ترکیه‌ای توسط مربیان سگ‌های موادیاب در گمرک بازرگان، کشف سلاح جنگی با مقادیر زیادی فشنگ در مرز پرویزخان و کشف هشت بطری یک و نیم لیتری حاوی تریاک از اتوبوس مسافربری با هماهنگی سایر دستگاه‌ها در استان هرمزگان بخشی از کشفیات پرسنل گمرک در روزهای اخیر بوده است.

کدخبر: ۴۰۰۶۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560792541

    عجب مهارتی اونوقت اون۷۰۰۰ تا ماینرو کسی ندید تو چی جا ساز کرده بودن