کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۱۰۲۸
تاریخ خبر:

کشاندن زن جوان ‌به‌جاده‌ فرعی ‌و ‌آزار ‌و ‌اذیت او

مرد مسافرکش که با پراید برای یک زن جوان ایجاد آزار و اذیت کرد فکر نمی‌کرد پایش برای حساب پس دادن به دادگاه باز شود. این مرد راننده که متهم است یک زن را ربوده و آزار داده است در دادگاه محاکمه شد .رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی به نام مهرناز آغاز شد.

او به ماموران پلیس گفت: چند روز قبل پسر ۸ ساله‌ام را به مدرسه رساندم و در راه بازگشت سوار پراید یک مرد جوان شدم که گمان می‌کردم مسافرکش است. او در میان راه سر صحبت را باز کرد و گفت مجرد است. زن جوان ادامه داد: هنوزمسافت زیادی را طی نکرده بودیم که او تغییر مسیر داد و در خیابانی خلوت بدون توجه به التماس‌هایم مرا در ماشین آزار داد. من از ترس آبرویم نمی‌خواستم شکایت کنم اما بعد از چند روز و مشورت با اطرافیانم تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس بگویم تا فرد دیگری در دام این مرد گرفتار نشود.

*** دستگیری مرد آزارگر
زن جوان تنها مدرکی که برای شکایت به دردش بخورد ؛ پلاک خودروی این مسافرکش شخصی را به ذهن سپرده بود. در نتیجه با این شکایت از این فرد ماموران پلیس به ردیابی مرد آزارگر پرداختند و از طریق شماره پلاکی که زن جوان در اختیار مأموران قرار داده بود مرد ۳۰‌ساله را ردیابی و بازداشت کردند. وی مدعی شد زن جوان را آزار نداده و او با میل خودش سوار ماشین وی شده است. در این میان زن جوان ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: مرد مسافرکش وی را ربوده است.

این زن در تشریح شکایت جدیدش گفت‌: بعد از اینکه سوار ماشین شدم او سر صحبت را باز کرد و از من خواست تا برای تفریح به جاجرود برویم‌. من مخالفت کردم اما او مرا ربود و به زور به جاجرود برد و آنجا مرا آزار داد. من از ترس آبرویم این ماجرا را در شکایت اول نگفته بودم اما حالا به خاطر آدم‌ربایی و آزار و اذیت از او شکایت دارم .به این ترتیب مرد آزارگرکه با قرار وثیقه آزاد بود در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد اما جرمش را نپذیرفت.

*** رد اتهام متهم به آدم‌ربایی و آزار و اذیت
وی به قضات گفت: من اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت زن جوان را قبول ندارم. او با میل خودش سوار ماشینم شد و سر صحبت را باز کرد و گفت از همسرش جدا شده و همراه پسر ۸ ساله‌اش زندگی می‌کند.او خودش پیشنهاد داد تا برای تفریح به جاجرود برویم و من آنجا با میل خودش با او رابطه برقرار کردم‌. اما نمی‌دانم چرا بعد از چند روز از من شکایت کرد. با پایان اظهارات این متهم، زن جوان برخاست و وی را دروغگو خواند و برایش اشد مجازات خواست.در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: ۳۵۱۰۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر