کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۸۷۰۹
تاریخ خبر:

کرونا، تمارض یا یک مشکل دیگر؟

روزنامه هفت صبح | فرزاد فرزین را خیلی‌ها با تیتراژ یکی از سری برنامه‌های ماه عسل می‌شناسند ولی کسانی که اصلا اسمش هم به گوششان نخورده بود یکی دو روز است با شنیدن خبرهای نگران‌کننده درباره سلامتی‌اش با او آشنا شدند. برای آنها موضوع از توئیت بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی شروع شد. او نوشته بود: «متاسفانه هوشیاری فرزاد فرزین در استانبول ساعاتی پیش کم شده و او تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است.

امشب الیاس یالچینتاش به تنهایی بار برگزاری این کنسرت را بر دوش خواهد کشید.» همین اتفاق هم افتاد و یالچینتاش که یکی از خواننده‌های متوسط پاپ در ترکیه است ابتدای کنسرتی که قرار بود به صورت مشترک با فرزین اجرا کند اعلام کرد که او به دلیل مساعد نبودن وضعیتش به این اجرا نرسیده و از حاضران خواست که برای او انرژی مثبت بفرستند. خود فرزین هم کمی قبل استوری گذاشته بود که او را روی تخت جایی که به نظر هتل می‌رسید نشان می‌داد در حالی که سرم به دست دارد اما اعلام نکرده بود که حالش چقدر بد است و به کنسرت هم نخواهد رسید.

بعد از توئیت بابازاده بود که حدس و گمان‌ها شروع شد. عده‌ای گفتند که پای امیکرون در میان است و فرزین به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده و به کما رفته. این وسط ضد واکسن‌ها هم شروع کردند به زیر سوال بردن تاثیر واکسن و فرزین ۴۰ساله را نمونه خوبی از بی‌تاثیری واکسن اعلام کردند اما بعضی‌های دیگر گفتند که همه اینها سیاه بازی است و فرزین به دلیل استقبال نکردن ایرانی‌ها از کنسرت او و فروش نرفتن بلیت‌ها خودش را به بیماری زده تا به این ترتیب برنامه لغو شود و آبروریزی پیش نیاید.

عده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی هم تصاویری از فرزین منتشر کردند که او را سالم و سر حال در خیابان‌های استانبول نشان می‌داد اما ثابت نکردند که این تصاویر تازه است و به قبل مربوط نمی‌شود. همسر فرزین هم در یک استوری خیلی خلاصه اعلام کرد که جای نگرانی وجود ندارد و حال فرزاد حالا خوب و رو به بهبود است. او سوال‌ها درباره دلیل بد شدن حال همسرش را بی‌جواب گذاشت اما دقیقا دیروز نزدیکان فرزین ویدئویی ساخته و منتشر کردند که در آن با پزشک او که یک ایرانی هم هست گفت‌وگو شده بود.

جالب اینکه در این ویدئو هم نمای بسیار کوتاهی از حضور فرزین در بیمارستان می‌بینیم و خبری هم از بخش مراقبت‌های ویژه نیست، بقیه تصاویر او را روی تخت اتاقی در هتل نشان می‌دهند و در آخر هم پزشک معالجش می‌گوید که ماجرا نوعی مسمومیت بوده و بدن فرزین به دلیل همین مسمومیت به شدت دهیدرات (کم آب) شده و از نظر سطح سدیم و پتاسیم هم افت کرده اما اصلا جای نگرانی نیست.

او دلیل انجام آزمایش‌های متعدد و برخی نگرانی‌ها درباره فرزین را افت فشار خون و از حال رفتن او اعلام کرد. در انتهای ویدئو خود فرزین که روی تخت بیمارستان خوابیده از هوادارانش تشکر می‌کند که جویای حالش بوده‌اند و عذرخواهی می‌کند از کسانی که نگران شده‌اند و بیشتر از همه کسانی که بلیت برنامه استانبول را خریده بودند و البته الیاس خواننده ترکیه‌ای که مجبور شده بود برنامه را به تنهایی اجرا کند.

کدخبر: ۴۴۸۷۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر