کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۴۶۴۶
تاریخ خبر:

کدام مقصودلو‌؟‌ مسئله این است

روزنامه هفت صبح | یک: از عجایب این چندروز استوری کردن یکی از آهنگ‌های بدنام امیر تتلو توسط مهم‌ترین چهره شطرنج ایران یعنی پرهام مقصودلو بود. و خب شایعات برخاست که چون فامیلی تتلو هم مقصودلو است، این دو نفر قوم و خویش هستند که خب فعلا تایید نشده. مضاف بر اینکه پرهام متولد گرگان و تتلو متولد تهران است. اما قبول کنید استوری کردن چنین ترانه‌ای از چنین خواننده‌ای آن‌هم بعد از حواشی اخیر از سوی یکی از خوش‌فکرترین جوانان ایرانی کار شگفت‌انگیزی بود. حتی اگر قوم و خویش باشند. و البته نشان از محبوبیت تتلو در قشرهای مختلف جوانان ایرانی دارد.

* دو: داستان مهم دیگر خبر حکم دادگاه علیه بهاره رهنما بود. از قرار زدوخورد لفظی رهنما با سیروان خسروی با شکایت سیروان به دادگاه رفته و حالا حکم علیه خانم رهنما صادر شده است. امیدواریم این حکم اجرایی نشود و با توافق و تفاهم داستان حل شود.

* سه: اما رشته ‌توئیت جالبی هم درباره تورنتو به تورمان خورد. ‌از جلوی سوپر خوراک (فروشگاه ایرانی‌ها در تورنتو) رد شدم، انتظار داشتم مثل بقیه فروشگاه‌ها صف باشه و افراد نوبتی بروند داخل، دیدم کسی نیست خوشحال شدم که لابد خلوته میشه سریع خرید کرد…. رفتم داخل، متوجه شدم جمعیت داخل هم میلولند بدون اینکه نظارتی باشه… مثل یک روز عادی، فقط بعضی با ماسک و دستکش.

تا به خودم بیام و از مغازه بزنم بیرون(بدون خرید)، خانم هموطنی شروع به جیغ زدن کرد و فحش به صاحب مغازه که شما بی‌شرفا میخواین مشتری کم نشه، کسی نذاشتید جلوی در برای کنترل، شما ….، بعد خطاب به کارکنان و‌ مشتری‌ها که چرا ساکتید و اعتراض نمی‌کنید بی‌عرضه‌ها… با جیغ و داد.

یه لحظه خشکم زد و گیج شدم چیکار باید بکنم، فحشم که خورده بودم(البته اصل حرف خانم درست بود، ولی جیغ و فحشش رو نمی‌فهمیدم)، مشتری‌ها هم بقیه سعی کردند بی‌تفاوت باشند… آقایی که صاحب مغازه بود جوانی رو صدا زد بره جلوی در بایسته و نذاره مشتری‌های بیشتری بیان داخل تا بقیه خارج بشوند.

جوان رفت جلوی در و مانع ورود مشتری‌های بیشتر شد، ولی زن جیغش قطع نشد… ادامه داد که شما الان بخاطر من آدم گذاشتی، من برم باز وضع همینه. شما کثافتا بخاطر پول بیشتر هرکار میکنین… که جوان دیگه‌ای اومد و گفت:…خانم گمشو بیرون از مغازه، خریدم نمی‌خواد بکنی و سبد خریدش رو به‌زور‌ گرفت….

من که دیگه صبر نکردم و خودمو سریع رسوندم بیرون، بدون هیچ خرید…. از داخل ماشین دیدم دعوا‌ هنوز ادامه داره و به بیرون مغازه کشیده شده و زن جیغ میزنه و تهدید میکنه به خبر کردن پلیس، طرف مقابل هم بهش فحش میده و کم کم آدمای کنجکاو دارند جمع میشوند… دیگه ادامه‌اش نمی‌دونم کجا رسید. (از صفحه سرپیکو)

کدخبر: ۳۲۴۶۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر