کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۵۹۶۶
تاریخ خبر:

روحانی: درباره آغاز به کار مراکز آموزشی هفته دیگر تصمیم‌گیری می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در سال ۱۳۹۹ گفت: ایام بسیار پربرکت بعثت پیامبر عظیم‌الشان اسلام را به ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم که امشب شب بعثت آن عزیز و بزرگوار است که شاید بتوانیم بگوییم بعثت پیامبر (ص)، بزرگترین عید ما مسلمانان است.

رییس‌جمهوری ادامه داد: گزارش اولیه وزارت بهداشت و گزارش‌هایی که استانداران مازندران و اصفهان دادند، بسیار امیدوار کننده بود. پیداست همه تلاش ها و کوشش هایی که کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و همه عزیزان ما در بخش درمان انجام می دهند و همچنین نیروهای مسلح که در بحث درمان، نقاهتگاه‌ها و ضدعفونی کردن اماکن وارد عمل شده اند، تاثیر بسیار خوبی داشته است. نگران بودیم که این ایام یک اوج و پیکی داشته باشیم که تا امروز نبوده و امیدواریم روزهای بعد هم مشکل نداشته باشیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه هفته دیگر درباره آغاز به کار مراکز اموزشی تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: اگر بعد از پایان تعطیلات عید یعنی ۱۶ فروردین‌ماه کار آموزش‌ها شروع شد یک ماه به زمان تحصیلات افزوده می‌شود و اگر دیرتر شود یک مقدار به آن یک ماه اضافه خواهد شد.

وی افزود: مساله‌ای که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت مساله آموزش و پرورش و آموزش عالی بود. البته در جلسه قبل، طرحی که وزیر برای آموزش و پرورش آورده بود را تصویب کردیم که خلاصه آن این بود که اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بعد از پایان تعطیلات عید یعنی ۱۶ فروردین‌ماه کار آموزش‌ها شروع شد یک ماه به زمان تحصیلات افزوده خواهد شد و اگر دیرتر شود یک مقدار به آن یک ماه اضافه خواهد شد.

رییس‌جمهوری ادامه داد: دانشگاه‌ها هم یک چنین شرایطی دارند می‌گویند بعد از فروردین‌ماه اگر بلافاصله تعطیلات تمام شود و آنها کار دانشگاهی را شروع کنند سه هفته به دوره آموزش اضافه می کنند چرا که بخشی از آموزش‌ها را در سیستم فضای مجازی جبران کردند. هرچه دیرتر شود به آن سه هفته اضافه خواهد شد یعنی اگر به عنوان مثال بعد تعطیلات عید دو هفته باز تعطیلی دانشگاه‌ها تاخیر افتاد بر آن سه هفته اضافه می‌شود یعنی پنج هفته خواهد شد اما اگر نشد به همین روال که گفته شد که این مقررات و چارچوب آن مصوب شد.

روحانی گفت: هم آموزش عالی و پزشکی و هم آموزش و پرورش مصوبات را ابلاغ کنند تا همه دانش آموزان و معلمان بدانند، البته ما هنوز تصمیمی برای روز آغاز به کار نگرفته‌ایم و در هفته آینده در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود.

کدخبر: ۳۱۵۹۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    هفته دیگه میگن کی!