کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۹۵۲۹
تاریخ خبر:

ژن‌های خوب؛ از تهران تا مادرید

روزنامه هفت صبح | یک: ‌این روزها درباره امیرمهدی ژوله حرف و حدیث فراوان است. در مورد بازگشتش به تلویزیون و پستی که گذاشت و بعدش پاک کرد و از این‌جور چیزها.اما نکته جالب برای من ارتقای مهارت‌های او به عنوان بازیگر کمدی در سریال خوب، بد، جلف است.او در قسمت هفتم و در صحنه‌ای نسبتا طولانی مقابل حامد کمیلی درخشش قابل توجهی را به عنوان بازیگر از خود نشان می‌دهد که قبلا ندیده بودیم.

* دو: این روزها در ماجرای واکسن‌ها، با سه ژن خوب روبه‌رو شدیم که در زدن این واکسن‌ها پیشقدم شدند. دختر دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام که برای زدن واکسن کوو برکت واکسنی که خانم دکتر محرز و دکتر صالحی و دکتر طبرسی دست‌اندرکار ساختش بودند و با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شده‌اند،‌پیشقدم شد. طیبه مخبر.

از آن‌سو پارسا نمکی پسر دکتر نمکی برای زدن اولین سری واکسن اسپوتنیک که از روسیه آمده بود داوطلب شد. با توجه به شایعاتی که در ایران علیه این واکسن به راه افتاده بود این حرکت جالبی محسوب می‌شد و بالاخره دو روز پیش پسر شهید فخری‌نژاد که برای تست واکسن فخرا‌یک داوطلب شد.این اتفاق‌ها همان چیزی است که مردم از فرزندان بخش نزدیک به حاکمیت و دولت انتظار دارند. اینکه بهای استفاده از مواهب خواسته وناخواسته مشاغل پدر را بپردازند. نه اینکه تصاویر مهمانی‌های کریسمس در لباس‌های محلی آمریکایی را در اینستاگرامشان بگذارند و تخیلات مخوف مردم را فعال کنند.اینها نمونه‌هایی از ژن‌های خوب هستند.

* سه: در بازی رئال مادرید و آتلانتا ،‌زوج کروس و مودریچ گویی باله بازی می‌کردند. دو هافبک کلاسیک که به هافبک‌های هیجان زده تیم ایتالیایی درس مهارت و تسلط و تیزهوشی می‌دادند.این دو هافبک آلمانی و کروات‌ در هر حالتی می‌توانند رئال مادرید را با هر نوع بازیکنی به مدعی قهرمانی در هر تورنمنتی بدل کنند. بازی این دو نفر که بیش از شش فصل است در کنار هم بازی می‌کنند از بهترین جلوه‌های بصری این ۴۸ساعت گذشته بود.

کدخبر: ۳۷۹۵۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر