کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۷۲۰
تاریخ خبر:

چهره هفته| ‌سام درخشانی مرد جذاب مریخی

روزنامه هفت صبح | قسمت جدید سریال خانگی «روزی روزگاری مریخ» در حالی منتشر شد که حجم تحسین‌ها نسبت به آن افزایشی چشمگیر داشته است. در این میان برخی بازیگران بیش از دیگران توانسته‌اند، خود را «توی دل» مخاطب جا دهند. یکی از آنها سام درخشانی است که از قسمت اول فرصتی خوب در اختیارش قرار گرفت تا بار دیگر لبخند بر لب مخاطب بیاورد.

او در نقش ناصر حالا به سیصد سال بعد رفته و در مریخ زندگی تازه‌ای شروع کرده است. آن چه این شخصیت را محبوب کرده، تعارض رفتار و گفتار او با تصورات نوادگان و نیز قوانین سفت و سخت اهالی مریخ است. درخشانی به‌خوبی از این موقعیت بهره برده و هر گاه در سریال حضور دارد، وجه کمدی آن بالا می‌رود.

این موفقیت، یادآور همکاری قبلی درخشانی با پیمان قاسم‌خانی در «خوب،بد،جلف» است. در آن فیلم و سریال دوئت سام و پژمان برگ برنده بود و حالا درخشانی بدون جمشیدی هم موفق عمل کرده. کما این‌که جمشیدی هم سریال خانگی «آفتاب پرست» را در دست انتشار دارد و عملکرد او مورد توجه مخاطب قرار گرفته است.

در کارنامه درخشانی سریال خانگی «قبله عالم» هم دیده می‌شود.او در این سریال نقشی متفاوت داشت اما از کم شانسی، قسمت‌های بعدی توزیع نشد و بهره‌ای که باید را نگرفت. «جوکر» دیگر محصول موفق پلتفرم فیلیمو است که درخشانی در آن حاضر شد و مثل دیگر شرکت کننده‌ها بر محبوبیتش افزوده شد…‌ «روزی روزگاری مریخ» به طور همزمان در فیلیمو و نماوا عرضه می‌شود .

کدخبر: ۴۶۹۷۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر