کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۹۵۷۹
تاریخ خبر:

چهره هفته | چالش پیشگویی آقای باغ بیشه

روزنامه هفت صبح | کمی بعد از پایان سریال «خوب، بد، ‌جلف؛ ‌ارتش سری» دور تازه‌ای برای پژمان جمشیدی آغاز می‌شود. او در روزهای آینده همزمان سریال کمدی «زیرخاکی ۲» را روی آنتن دارد و مسابقه «پیشگو» در پلتفرم نماوا با اجرای او عرضه خواهد شد. به‌تازگی ضبط«پیشگو » آغاز شده و قرار است از اول خرداد در دسترس قرار بگیرد.

حضور جمشیدی در این موقعیت چالشی مهم برای اوست.جمشیدی پیش‌تر اجرا را تجربه کرده بود،اما حالا وارد فضایی تازه‌ای شده. اتفاق مهم‌تر برای این بازیگر، آغاز فصل دوم «زیر خاکی » است که در آن نقش مردی ساده‌دل به نام فریبرز را برعهده دارد. فصل اول «زیرخاکی» در رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت که با تلاش ناکام فریبرز باغ بیشه برای خروج از کشور، همزمان با آغازجنگ تحمیلی به پایان رسید.

کاراکتر فریبرز باغ بیشه در«زیر خاکی» یکی از برگ برنده‌ها و عامل موفقیت سریال بود. فریبرز مرد ساده‌ای است که ناخواسته در موقعیت یک انقلابی قرار می‌گیرد!رفتارهای متضاد او عامل خنده است اما همه امتیاز جمشیدی به این نکته ‌برنمی‌گردد. او لحظه‌لحظه حالت‌های فریبرز را طوری شکل داده است که یادمان می‌رود با بازیگر مواجهیم.

او و جلیل سامان (کارگردان) تسلط کاملی روی ریزه‌کاری‌های شخصیت داشته‌اند و حالا با قرار گرفتن فریبرز در موقعیت یک رزمنده جذابیت و چالش‌های نقش دوچندان خواهد شد.سال پیش نوشتیم «زیرخاکی» فاز جدیدی در کارنامه بازیگری پژمان جمشیدی است.حالا مخاطب گسترده تلویزیون می‌داند او یک بازیگر حرفه‌ای است که از پس هر نقشی برمی‌آید.

کدخبر: ۳۸۹۵۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر