کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۰۲۴۸
تاریخ خبر:

چهره هفته| پژمان بازغی؛ میرزا رضا در افرا

روزنامه هفت صبح | از روزی که بازیگری را شروع کرد‌، پر کاری مشخصه‌اش بوده است. پژمان بازغی در این سال‌ها که اجرای کودک شو را پذیرفت باز هم در فیلم و سریال‌های زیادی حضور داشت. هر چند همکاری متعدد با پروژه‌های مختلف روی کیفیت اجرای او سایه نینداخت. این بازیگر حالا به طور همزمان دو سریال در شبکه خانگی دارد: قبله عالم و خاتون.

در اولی نقش میرزا رضا کرمانی را بازی می‌کند و در دومی سرهنگ ارتش رضا شاه. هفته‌ای یک‌بار آدم باش نام فیلمی است که چندی پیش اکران شد و بازغی در آن بازی کرده. از جمعه هم سریال افرا با بازی او از شبکه یک پخش خواهد شد. بازغی یکی از نقش‌های اصلی این سریال را برعهده دارد و مخاطبان حدود چهل قسمت او را ملاقات خواهند کرد. این سریال را بهرنگ توفیقی ساخته است و داستانی درباره محیط زیست و لزوم حفظ جنگل‌ شمال دارد.

مهدی سلطانی و مینا وحید دیگر بازیگران اصلی افرا هستند. شواهد و قرائن حکایت از این دارد که افرا می‌تواند مخاطب معقولی را جذب خود کند. نتیجه چه می‌شود و بازغی در این سریال چه عملکردی دارد از فردا شب مشخص می‌شود. بازغی در سریال قبله عالم‌، از وجه طنازانه خود بهره برده و بدون افتادن در دام اغراق‌، وجهه‌ای متفاوت از میرزارضا کرمانی را به نمایش گذاشته است. این کاراکتر در عین جدیت‌، ملاحتی دلنشین دارد که توسط بازیگر به آن تزریق شده.

کدخبر: ۴۱۰۲۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر