کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۸۵۹۱
تاریخ خبر:

چهره هفته| مونا فرجاد؛ همچنان تک‌گویی‌های زنانه ‌

روزنامه هفت صبح| از‌جمله بازیگرانی است که در یک خانواده هنرمند رشد کرده. مونا و خواهرش مارال، راه پدر (جلیل فرجاد) را پیش گرفتند و از کودکی وارد عرصه بازیگری شدند. مونا که روز گذشته فیلم «چپ، راست» ساخته حامد محمدی با بازی او روی پرده سینماها رفته، متولد سال 63 است. او علاوه بر بازیگری، کار دوبله هم انجام می‌دهد و البته به نویسندگی هم علاقه دارد.

مونا از سن دو سالگی وارد حرفه بازیگری شد و در سریال «بهاران» به همراه پدرش ایفای نقش کرد. او پس از بازی در چند سریال و فیلم، مدتی بازیگری را کنار گذاشت ولی در سن 18 سالگی خیلی جدی‌تر دوباره حرفه بازیگری را پیش گرفت و در سریال‌ها و فیلم‌های زیادی بازی کرد که از‌جمله آنها می‌توان به فیلم و سریال‌هایی مثل «عاشق»، «ماهورا»، «خداحافظ دختر شیرازی»، «ساختمان پزشکان»، «خسته‌دلان»، «پایتخت 2» و… اشاره کرد.

مونا فرجاد به‌رغم امتیازهایی که در بازیگری دارد، به سطح اول این هنر تنه نزد تا این‌که سریال «شبکه مخفی زنان» فرصت مناسبی برای عرض‌اندام او فراهم کرد. او در این سریال نقش مخمل، یکی از زنان میرزا محمود زنبورکچی (سیامک انصاری) را بازی می‌کند و عملکردی تحسین‌شده از خود به‌جا گذاشته است.

فرجاد در این سریال از تجربه شخصی خود بهره‌ای درست برده و آن تک‌گویی‌های نمایشی زنانه‌ای است که آن را بر‌اساس حروف الفبا در صفحه شخصی خودش اجرا می‌کند. سرآغاز این تک‌گویی‌ها به دوران کرونا برمی‌گردد که مورد اقبال تماشاگران قرار گرفته است و همچنان خیلی‌ها او را با همین کار می‌شناسند.

کدخبر: ۴۹۸۵۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر