کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۳۵۰۴
تاریخ خبر:

چهره هفته| لعیا زنگنه در پناه عشق کوفی

روزنامه هفت صبح| چند نمایش حرفه‌ای بازی کرده بود که مورد توجه حمید لبخنده برای سریال «در پناه تو» قرار گرفت. نقش مریم افشار این سریال، شهرتی فراوان برای لعیا زنگنه به همراه داشت؛ درست همان اتفاقی که برای بازیگران دیگر سریال از جمله زنده یاد حسن جوهرچی و پارسا پیروزفر رخ داد.

سریال بعدی زنده یاد لبخنده یعنی «در قلب من» شهرت زنگنه را تکمیل کرد و حالا نزدیک به سه دهه است که او در سطح اول بازیگری حضور دارد. «عشق کوفی» تازه‌ترین سریال زنگنه است که اخیرا خبر بازی‌اش در آن رسانه‌ای شده و بار دیگر او را در کانون توجه قرار داده. به‌ویژه آن که این اتفاق همزمان است با بازپخش «در پناه تو» در شبکه آی فیلم.

لعیا زنگنه در سریال «عشق کوفی» گریمی متفاوت دارد و احتمالا یکی از چالشی‌ترین نقش‌های او در سال‌های اخیر باشد. این سریال روایتگر یک عشق در کوفه سال ۶۱ هجری قمری است و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا (ع) ادامه پیدا می‌کند. «آقازاده» آخرین سریالی است که زنگنه در آن حضور داشت و حالا پس از مدت‌ها دوری با یک سریال تاریخی فعالیتش را از سرگرفته.

در کارنامه این بازیگر فیلم و نقش ضعیف هم دیده می‌شود اما کفه موفق کارنامه‌اش سنگین‌تر است؛ مثل «پدر»، «پشت بام تهران» ، «برادر جان» و فیلم «قاتل اهلی» که آثار متاخر این بازیگر محسوب می‌شوند. نکته مهم درباره زنگنه همانی است که اشاره شد؛ تداوم حضور در سطح اول بازیگری به مدت سه دهه. او جزو بازیگران خوشبخت سریال ماندگار «در پناه تو» است.

کدخبر: ۴۷۳۵۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر