کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۱۲۶
تاریخ خبر:

چهره هفته | درخشانی و حالا سلام به قبله عالم

روزنامه هفت صبح | ستاره نشد اما همیشه بازیگری محبوب و پرطرفدار بوده.سام درخشانی بعد از سال‌ها حضور در سطح یک بازیگری تجربیات زیادی از سرگذرانده و حالا به عنوان بازیگری که هم در عرصه کمدی و هم جدی صاحب استعداد است شناخته می‌شود.مهم‌ترین اتفاق برای او در سال‌های اخیر درخشش در نقش سام کنار پژمان جمشیدی است.

این دو بازیگر در خوب،بد،جلف خالق یک زوج بامزه شدند که بده- بستان شان فی‌نفسه از مخاطب خنده می‌گیرد.این موفقیت باعث شد آنها در فیلم تگزاس ۱ و ۲ هم کنار هم قرار گیرند و یک تنه فروش بالای آن را تضمین کنند.سام درخشانی با چنین کارنامه‌ای به سریال قبله عالم رسیده.

سریالی که آن را حامد محمدی کارگردانی می‌کند و نگاهی کمدی به اتفاقات دوران ناصرالدین شاه و درباره شاه قاجار دارد.این سریال که از تولیدات اختصاصی فیلیمو است به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و می‌تواند محبوبیت سام درخشانی را دوچندان کند. درخشانی تا چندی پیش سریال خوب،بد،جلف/ رادیو اکتیو را در سامانه فیلیمو داشت.

زوج او و پژمان جمشیدی در این سریال هم خوش درخشیدند و موفقیت سریال را رقم زدند.حامد کمیلی در این سریال نقش ناصرالدین را برعهده دارد و شقایق دهقان نقش مادر او را بازی می‌کند.درباره درخشانی این را هم اضافه کنیم که او در سال‌های اخیر تجربه اجرای مسابقه ایران را هم از سرگذراند که برایشان منجر به اتفاقی خاص نشد.شواهد و قرائن نشان می‌دهد قبله عالم نقطه عطف دیگری در کارنامه سام درخشانی است.

کدخبر: ۳۹۴۱۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر