کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۳۷۰۴
تاریخ خبر:

چهره هفته| حمیدرضا محمدی، غلامرضای سرجوخه

روزنامه هفت صبح | تجربیات مختلفی در بازیگری داشت که به «سرجوخه» رسید. حمیدرضا محمدی کارش را با تئاتر شروع کرد و با سریال «مینو» شناخته شد. در فیلم «آبادان یازده ۶۰ » بخش دیگری از توانایی‌اش را به رخ کشید و حالا در سریال «سرجوخه» وارد چالش با نقشی متفاوت شده است.

همزمان با جا افتادن این سریال‌، وجوه مختلف نقش غلامرضا هم باز شده. او جوانی است از پایین شهر که سودای کمک به خانواده‌، رسیدن به معشوق و دست و پا کردن یک زندگی خوب دارد. اهل کلک نیست و حرام و حلال برایش مهم است. نوع رفتار و گفتارش جوان‌های بامرام را یادآور می‌شود که به شیوه خود مبادی آداب هستند.

محمدی به ریزه کاری‌های شخصیت توجه داشته و آن را طوری به نمایش گذاشته که گویی سال‌ها با چنین آدمی زندگی کرده است. پیش‌تر خیلی‌ها نقش جوان‌های بامرام جنوب شهری را بازی کردند و همین کار را سخت‌تر می‌کند. محمدی اما حواسش بوده که نقش را از فیلتر خود بگذراند و آن را ملموس ارائه کند.

افتادن در یک مسیر خاص‌، به کمک او هم آمده. تا این جا مشخص شده غلامرضا مورد توجه یک سرویس امنیتی است اما خودش خبر ندارد. در قسمت‌های بعد چالش او بیشتر می‌شود و بازیگر می‌تواند توان خود را بیش از پیش نمایان سازد؛ جایی که غلامرضا با تعارضات عقیدتی مواجه می‌شود. تا همین جا حمیدرضا محمدی گلیم خود را از آب بیرون کشیده و از فرصت «سرجوخه» برای رسیدن به شهرت و موفقیت بهره کافی را برده است. او بازیگری خوش آتیه است کما این که همین حالا با یک پیشنهاد خاص مواجه شده و به‌زودی وجهی دیگر از خود عیان می‌کند.

کدخبر: ۴۲۳۷۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر