کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۰۱۴۷
تاریخ خبر:

چهره هفته| ‌‌حلول روح عادل در کالبد جواد

روزنامه هفت صبح| «مردم پشت این تیم نباشند دوزار نمی‌ارزد؛ مردم باید تیم را حمایت کنند تا این تیم بتواند موفق باشد. دلیل موفقیت تیم عربستان حمایت ملی از عربستان بود دلیل ناکامی تیم‌ملی ایران عدم حمایت ملی از ایران بود»؛ این جمله‌هایی است که جواد خیابانی سه‌شنبه شب در برنامه «جام 22» شبکه ورزش به زبان آورد و افکار عمومی را شگفت‌زده کرد.

عده‌ای بریده گفته‌های او را به‌عنوان سندی بر ادعای اخیر خود مبنی بر عدم برخورداری تیم‌ملی از حمایت مردم استفاده کردند و عده‌ای خیابانی را به دلیل چنین تحلیلی زیر‌سوال بردند! او در شرایطی چنین گفت که همه برنامه‌های تلویزیون، بی‌توجه به آنچه می‌گذرد، به کار خود مشغول هستند.

حتی مجریان ویژه‌برنامه شبکه سه یعنی محمدرضا احمدی و محمد‌حسین میثاقی، به‌وضوح تلاش می‌کنند «فرامتن» را در ناکامی تیم‌ملی نادیده بگیرند. جواد خیابانی اما تصمیم گرفت چشم بر واقعیت نبندد و یک مسئله مهم را مطرح کند. چه‌بسا او به دلیل چنین واکنشی توبیخ شده باشد اما کاری که کرد مصداق شعار تلویزیون یعنی شفاف‌سازی است که در دوره اخیر زیاد بر آن تاکید می‌شود.

اصلا برنامه‌ای مثل «شیوه» به‌وجود آمد تا محل حرف‌های مگو باشد. پس چرا برنامه‌های ورزشی و مجریان آن‌ها از شفاف‌سازی منع می‌شوند؟ حالا که خیابانی پیشگام شکستن یک تابوی بیهوده شده، باید مسئله مذکور به‌عنوان یک آسیب در برنامه‌های سیما مورد تحلیل قرار بگیرد… .

عجالتا روح عادل فردوسی‌پور در جسم جواد خیابانی حلول کرده که از قضا هیچ‌کس نمی‌تواند منکر میزان عشق و علاقه آن‌ها به ایران و تیم‌ملی فوتبالش باشد. خیابانی با بالا گرفتن واکنش‌ها ویدئویی منتشر کرد و گفت فقط چند ثانیه از صحبت‌های نیم ساعته‌ام مورد قضاوت قرار گرفته. خطابش کسانی است که برداشتی سوء از حسن‌نیت او داشته‌اند. به‌نظر این ویدئو لازم نبود جناب خیابانی.

کدخبر: ۴۹۰۱۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamidrbg

    حرف حق تلخه