کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۳۱۴
تاریخ خبر:

چهره هفته| جواهریان و بازی سرنوشت خاتون

روزنامه هفت صبح | مجبوریم آخرین فیلمی است که نگار جواهریان بازی کرد و پس از آن به زندگی شخصی‌اش رسید و در پروژه‌ای حاضر نشد. طلا که سال پیش در طرح اکران آنلاین به نمایش درآمد، فرصتی بود تا فاصله این بازیگر با مخاطبان کمتر شود. نگار جواهریان به همراه رامبد جوان به خاطر سفر به کانادا یک حاشیه جدی را پشت سر گذاشت که البته ماجرا را به‌خوبی مدیریت کرد.

او حالا بعد از مدت‌ها دوری از بازیگری پیشنهاد تینا پاکروان برای بازی در سریال خاتون را پذیرفته. سریالی که جواهریان نقش زنی به همین نام را بازی می‌کند و داستان آن درباره یک خانواده در شهریور ۱۳۲۰ است. یعنی در روزهایی که ایران در اشغال نیروهای متفقین است و مردم برای نجات کشور تلاش می‌کنند.

آن چه از خلاصه داستان و عکس گریم نگار جواهریان برمی‌آید این است که او یکی از چالشی‌ترین نقش‌های کارنامه‌اش در سریال خاتون را تجربه خواهد کرد. جواهریان نقش‌های موفق زیادی را پشت سر گذاشته؛ از جمله یه حبه قند، حوض نقاشی، طلا و مس، اینجا بدون من و … نقش یک زن که محور اتفاق‌های تاریخ معاصر است می‌تواند مکمل نقش‌های خوب او شود. آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟ آیا سریال خاتون موفقیت سریال‌هایی چون شهرزاد را تکرار می‌کند؟ آیا نگار جواهریان بعد از یک دوره دوری از فعالیت بازیگری با یک سریال تاریخی اوج خواهد گرفت؟

کدخبر: ۳۹۸۳۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر