کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۰۰۶
تاریخ خبر:

چهره هفته | بازگشت فردوسی‌پور به‌علاوه هیجان

روزنامه هفت صبح | خبر قطعی شدن پخش سری جدید فوتبال ۱۲۰ این هفته، بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت. برنامه‌ای با تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی که ماموریت آن مرور اتفاقات فوتبال در لیگ‌های معتبر اروپایی است. برنامه فوتبال ۱۲۰ در فصل گذشته به‌جای تمرکز بر پخش خلاصه بازی لیگ‌های مختلف‌، پرونده محور شده بود.

به این شکل که در هر برنامه یک موضوع به شکل ویژه از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گرفت. نمونه‌اش سوپر لیگ اروپا بود که البته فوتبال ۱۲۰ یک پرونده کامل به آن اختصاص داد و همه ابعاد این اتفاق جنجالی را با کنار هم قرار دادن رویدادها‌، نقل قول‌ها و واکنش‌ها بررسی کرد.

علاوه بر پرونده‌های متنوع، گفت‌و‌گوهای اختصاصی و آیتم‌های فوتبال‌۱۲۰ هم در این فصل دو برابر شد. آن چه برای زنده یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان در این برنامه روی آنتن رفت نشان می‌دهد عادل و تیمش اصول برنامه‌سازی را خوب بلدند. آن‌ها به پشتوانه تجربه موفق نود، می‌دانند از جذابیت فوتبال چگونه برای جلب رضایت مخاطب بهره ببرند.

باتوجه به موفقیت فوتبال ۱۲۰ در فصل پیش، به‌نظر می‌رسد چارچوب برنامه بر همان اساس استوار شود. یعنی در کنار مرور اتفاقات هفتگی، شاهد پرونده‌های مفصل و آیتم‌های متنوع به همراه گفت‌وگوهای اختصاصی خواهیم بود. بخش فان ۱۲۰ با اجرای ابوطالب حسینی دیگر برگ برنده برنامه است. این برنامه از ساعت‌۲۳‌امشب در شبکه ورزش آغاز می‌شود. باید دید فوتبال ۱۲۰ در فصل جدید چه تغییراتی در دکور، آیتم‌ها و دیگر اجزا داشته است.

کدخبر: ۴۱۶۰۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر